*-*

116 8 3
                                    

Abimde o gece eve gelmemiş,Annem ve babam ona çok sinirlenmişti.Bende saçma rüyalar görmeye başladım.Rüyamda Vanessa ve Ericanın çok iyi anlaştıklarını görmüştüm. Bu gercekten "tuhaftı". Vanessa herkesi terleyen bir kızdı. Erica ise ukala biriydi anlaşmaları bana imkansız gibi geliyordu.Rüyanının devamını göremeden alarm çalmıştı.

Annem;"Hadi kalk artık."diyerek kaldırmaya çalıştı onu hiç bu kadar agresif görmemiştim.

Ben;"Tamam kalkıyorum annecim." deyip yataktan kalktım. Belime kadar uzanan kahverengi saçlarımı taradım,değişiklik olsun diye saçıma dost yapmıştım çok hoş görünüyordu. Yemyeşil gözlerimin üzerine göz kalemimi ve eyeliner sürdükten sonra salona doğru ilerledim.Babamı salondaki koltukta yatıyor olarak buldum. Üzerinde kan lekesine benzer bir leke vardı ama sormak istemedim.Normalde babam hiç koltukta yatmazdı.Büyük ihtimalle annemle çok fena bir şekilde kavga etmişlerdi.Abimde sabaha karşı gelmiş olmalıydıki;
Abim;"Günaydın velet"
Ben;"Sanada şapşal"
diyerek ona karşılık verdim.
Annem; "Bugün seni abin okula bıraksın."
Ben;"Tek başıma gitmeyi tercih ederim."
Abim;"Bende çok meraklıydım seni bırakmaya salak şey."
Annem; "Tamam ozaman tek başına gidiyorsun ashley."
Ben; "İyi giderim." diyerek kabıdan çıktım.

Yürümeye başladım,yolda ilerlerken yavru bir kedi gördüm. Kediyi seveyim derken koluma pençesini geçirmesi bir olmuşta. Çok olmasada biraz canım yanmıştı. Yürümeye devam ederken karnımın guruldadığını farkettim.Nede olsa bugün evde kahvaltı yapmıştım.Büfeden bir tost ve meyve suyu aldım.Yavaşça aldıklarımı yemeye başladım. 40-45 dakika sonra okula varmıştım. Fakat geç kaldığım için yok yazılmıştım. Öğretmenden bir ton azar yedikten sonra yerime oturdum. Yerime oturmamla zilin çalması bir oldu. Garip olan şey bugün vanessa ve jack'ın bugün okula gelmemiş olmasıydı. Max yanıma geldi.
Max;"Yanın boşsa oturabilir miyim?"
Ben;"Tabi otur.. Bugün jack gelmedi nedenini biliyor musun?"
Max;"En yakın arkadaşıyım tabiki biliyorum. Sen neden onu bu kadar önemsiyorsunki? Aşık falan mısın?
Ben;"Bunuda nerden çıkardın sadece ne olduğunu merak ettim."
Max;" Bugün bir işi vardı. O yüzden gelmiyecek."
Ben;"Ne işi o?"
Max;" Okadarını bilmiyorum bana da söylemedi."
Ben;" Peki max."
Max; "Birşey sorucam ama yanlış anlama."
Ben;"Peki sor."
Max;"Kime süslendin bu kadar ?"
Ben;"Kimseye max. Beni neden bu kadar kafana takıyorsun ki."
Max;"Hiç merak."
Ben;"Peki."

Daha sonra tatlı gülüşüyle jane , max'e bakıyordu. Fakat max'ın baktığı tek şey kitaptı. Herkes dışarı çıkmaya başlamıştı. Max bana doğru ilerledi.
Max;"Birlikte bahçeye çıkalım mı?"
Ben;"Sen jane ile beraber bahçeye çıkmalısın."
Max;"Peki, neden?"
Ben;"Sen farketmedin ama o sana tatlı bir şekilde bakıyodu.Birazda olsa mutlu olmasını sağlayabilirsin."
Max;" Tamam, öyle olsun" dedi. Ve Jane'nin yanına gitti. Ve sanırım benim istediğimi yapmıştı. Bu beni mutlu etmişti çünkü birlikte çok hoş duruyorlardı. Jane siyah ne çok uzun nede çok kısa saçlara sahipti. Kahverengi mascaralı gözleri vardı. En azından bir insanı mutlu etmek benide mutlu etmişti.Okulda jack yokken,herşey çok sıkıcı geçiyordu.Konuşacak kimsem yoktu. Beni terliyecek bir Vanessada yoktu. Ders zili çaldığında, Jane koşarak yanıma geldi.
Jane;"Çok teşekkür ederim."
Ben;"Önemi yok neden?"
Jane;"Max'ı bana yönlendirdiğin çok belli ^_^ . "
Ben;" O mesele mi, önemi yok canım."

Öğretmen içeri girdi ve dersi anlatmaya başlamıştı.

2-3 dakika sonra sınıfın kapısı çaldı. Hocada;"Gel!"

Gelen kişi maxti.
Max;"Üzgünüm geciktim"
Hoca; "Çık dışarı!"

Maxte dışarı çıktı. Bende hocadan lavaboya gitmek için izin istedim. Tabiki amacım lavaboya gitmek değil, Max'ın neden geç kaldığını öğrenmekti. Sınıftan dışarı çıktım. Max'in yanına gittim.
Ben;"Neden geciktin?"
Max;" lavabodaydım,yüzümü yıkadım."
Ben;" peki teşekkür ederim."
Max;" Neden?"
Ben;"Jane'yi çok mutlu ettin."
Max;"Önemi yok."
Ben;"benim için önemli"
Max;"Peki."
Ben;"Neyse ben sınıfı gidiyorum. Yoksa tuvaletin içine düştüğümü sanıcaklar."
Max;" Tamam, benim yüzümden geç kalmanı istemem."

Merhaba arkadaslar evdekiler interneti kestigi icin kitabin devamini geciktirebilirim.

Bende sınıfa doğru ilerledim. Bir sayfa dolusu yazı yazmışlardı, Jane'den defterini alıp bende yazmaya başladım. Yazı yazmaktan ellerim yorulmuştu.
Hoca;"Ben birazdan gelicem,ses çıkartmayın dedi."

Ve sanırım Max'i azarlamaya gitmişti. Birkaç dakika sonra hoca geri geldi.Kendi kendine söylenmeye başladı. Yaklaşık 5 dakika sonra zil çaldı ve hoca sınıftan çıktı. Max'te asık bir suratla sınıfa girmişti.
Ben;"Hoca sana ne dedi anlatmak ister misin?"
Max;"Boşver, bu konuda konuşmayalım."
Ben;"Peki,max peki.."
Max;"Beni biraz yalnız bırakır mısın? Şuan sinirliyim. Sana patlamak istemem.Lütfen."
Ben;"Tabii"

Tek başıma bahçeye indim,dolaşıyordum. Bugün içimde bir gariplik vardı. Kendimi çok tuhaf hissediyordum. Lavaboya gidip yüzümü yıkadım fakat değişen bir şey olmadı. Bir yandan kendimi suçlu hissediyordum. Max'in kalbini kırdığımı düşünüyordum. Ama max mutluda gözükmüyordu üzgünde.Çok tuhaf davranıyordu. Sanki birilerinden bir şey gizliyormuş gibi...


Hikayeden sıkıldınız sanirim? Silebilirim.. Belirtmeniz yeterli.

Başlık bulamadım :DHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin