*

39 2 2
                                    

Bizim eve doğru yürümeye başladık.Yolda benim ayağım takıldı,tam düşücekken beni tuttu. Çok teşkkür ederim yeniden dedim. Sürekli teşekkür etmen gerekmez sadece gülümsemen yeterli dedi gülümseyerek. Peki diyerek gülümsedim. Yürümeye devam ediyorduk eve gelmemize daha 3 sokak vardı.
Ben;"Jack sen arkadan gel istersen ben kendim giderim."
Jack;"Neden?"
Ben;"Abim karşıda!."
Jack;"Anlaşıldı."dedi ve el sallayarak uzaklaştı.Sonra abim koşarak yanıma geldi.
Abim;"Çokta umrumda değil ama o çocuk kimdi?
Ben;"Arkadaşım"
Abim;"Sevgilin mi ashley.?"
Ben;" Hayır ya saçmalama."
Abim;"Annemlere çıkışta benimle olduğunu söyle,kızmasınlar."
Ben;"Tamam da , sen nereye gidiyorsun?
Abim;"Arkadaşa."
Ben;"Eve gidiyorum ozaman."
Abim;"Fazla oyalanma ufaklık ;)"
Ben;"iyi şapşal." diyerek eve doğru yürümrye devam ettim.45 dakika sonra eve varmıştım. Zile bastığımda kapıyı açan annem olmuştu.
Annem;"Bu saate kadar nerdeydin  sen!"
Ben;"özür dilerim"
Annem;"Birdaha olursa kötü olur,ben sakinleşince nerede olduğunu konuşacağız,şimdi hemen odana git"
Ben;"Peki annecim" diyerek odama çıktım.
Bilgisayarımı açıp epostalarıma baktım. "Debra"(eski evimizin karşı apartmanında oturan en yakın arkadaşım) "Nasılsın,orası nasıl, özledin mi beni? " diye mesaj atmıştı.bende ona yazılı olarak cevap vermek istemediğimden dolayı aradım. 1 saat boyunca konuşmuştuk.
Yaklaşık yarım saat sonra,
Annem;"Hadi yemek yiyeceğiz"dedi. Ellerimi yıkadıktan sonra masaya geçtim.Masada çesit çesit yemek vardı.
Annem;Ben abini arayacağım,sende babanı arayıp yemeğe gelip gelmeyeceğini sor tatlım."dedi.
Başımı olumlu yönde sallayarak onayladım.
Babamı aradığımda duyduğum şey"aradığınız abone şuanda meşgul,lütfen daha sonra tekrar deneyiniz."
Annem;"Kim bilir bu adam yine işler çeviriyor,herneyse abin birazdan gelicekmiş."
Ben;"Sinirlenmemelisin belki toplantıtadır annecim."diyerek teselli etmeye çalıştım.
Annem;"Eminim öyledir."
10 dakika sonra abim gelmişti.

Başlık bulamadım :DHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin