A nevem Rokko Lumina de a barátaim csak Minanak hívnak. Egy eléggé ritka genetikai hibával születtem amit nézhetünk úgy is, hogy nem is hiba.
A hősök korát éljük. Szüleim képesség nélküliek és az ő szüleik is azok voltak. Innen jön a genetikai hibám ugyanis én egy rendkívül ritka képességgel születtem. Talán még nem is lehetett találkozni rajtam kívül ilyen képességgel.. Démoni zabigyereknek hívtak általános iskolában... Szüleim ezt megelégelték és lázasan kutattak az elveszett mágia után. Ekkor bukkantak rá egy szerzetes rendre Kanada legeldugottabb helyén. Így mikor csupán 7 éves voltam Kanadába költöztünk.
9 éves voltam mikor sikerült rájönni, hogy mi is a képességem. A szerzetesek sárkányölőként nevezték meg ami eléggé érthetetlen volt számomra. Ugyanis elméletük szerint csak olyan emberek voltak ennek birtokában akik sárkánytól tanultak.
"Sárkányok nem is léteztek biztos csak át akarnak verni" gondoltam magamban.- És ne haragudjon, de honnan tudhatjuk, hogy ez igaz? Mind a kettőnk családja képesség nélküli.- mondta édesanyám.
- Onnan hogy a lánya igen is ezt a képességet viseli magán. - jelentette ki a fő szerzetes. - Attól, hogy önöknek illetve a családjuknak sincs képessége nem jelenti azt, hogy évtizedekkel ezelőtt valamelyikőjük felmenője nem egy sárkánytól tanulta a képességet. Tudják régen a sárkányölőknek meg volt a képességük arra, hogy elnyomják az erejüket és ezáltal puszta halandóknak tekintsék őket. Ám nem volt veszély nélküli. Akik ezt megtették összesen háromszor tudták alkalmazni. A harmadik elrejtés után nem tudták többé használni a képességet. Ám a génjükben ugyanúgy benne maradt. És ez így öröklődött tovább és tovább. És tessék.- ezzel rám mutatott.
Szüleim nagyon megrettentek a hallottakon de én csak bámultam magam elé.
- És önök tudják kezelni ezt az erőt? - kérdezte apám aggodalmasan.
- Mi csupán annyit tudunk tenni hogy megtanítsuk hogyan is tárhatja fel magában a múltat. A helyes alkalmazást neki kell megtanulnia a múltból.
-Ezek sze.. - nem tudta apám befejezni a mondatát mert közbeszóltam.
-Mikor kezdjük? - néztem céltudatosan a szerzetesre.
-Akár már holnap is.- felelte enyhe tisztelettel az arcán.
-Na álljunk meg egy pillanatra! - harsant fel anyám hangja - Kisasszony szerinted nekünk ebbe nem lenne beleszólásunk?
-Nem - néztem rá határozottan. - Anyám Ti kerestétek a válaszokat és mikor csak egy karnyújtásnyira van tőlünk megfosztanátok tőle? Nem lenne sokkal jobb ha tudnám irányítani az erőmet és akkor nektek sem kellene aggódnotok miattam? - kérdezem mélyen a szemébe nézve.
Nos igen anyámtól örököltem a szememet. Kékeslilás szemei aggodalommal voltak tele ám mégis nagyot sóhajtott.
-Rendben legyen.. DE amint valami rosszra fordul azonnal abba hagyod! - adta tudomásomra és hangjából érezhető volt, hogy komolyan is gondolja.
-Rendben van Anyám! - mosolyogva borultam a nyakukba.Másnap neki is kezdtünk a szerzetessel az "edzést". Ami annyit tett hogy meditálni tanított meg először. Mikor már elsajátítottam a meditálást jött a neheze.
-Mivel már kiválóan tudsz meditálni elkezdjük a múltat feltárni. De figyelmeztetlek ha a múltban sérülést szerzel akkor az a jelenbéli testedre is kihat. Ha a múltban meghalsz a lelked nem fog visszatérni. Így is kívánod folytatni? - kérdezte komolyan a főszerzetes.
- Igen. - gondolkodás nélkül vágtam rá.
-Rendben van, akkor kezdjük el. - majd a ruhája ujjából egy tömjént húzott elő. - Ez az emléktömjén. Ennek segítségével a lelkedet a múltba visszük. A múltban maximum 3 napot tudsz tölteni a jelenlegi mentális erőddel. Ez a jelenben kilenc órának felel meg. Ne feledd ha bármi történik az ottani testeddel az az ittenire is kihatással lesz.
-Értettem. És hova fogok kerülni pontosan? - kérdeztem enyhe aggodalommal.
-Ezt sajnos nem tudjuk megmondani.
-És ha valamit a múltban megváltoztatok? Akkor mi fog történni? - már kíváncsi voltam.
- Az emléktömjénnel nem tudsz a múlton változtatni. Viszont ha igaz a feltételezésünk és valóban sárkányölő mágiád van akkor a múltban csak az a sárkány fog látni téged akinek az ereje a véredben csörgedezik. De előtte őt is meg kell találnod. - amint befejezte a mondatot meg is kondult egy kis gong. Tudtam hogy eljött az idő.
A szerzetes meggyújtott egy füstölőt majd azt a tömjénbe helyezte. A füst lassan kezdett el felfele szállni így egy egyenes vonalat képezve.
Lehunytam a szemeim és éreztem ahogyan az elmém kiürül. Orromba a tömjén fahéj és gyömbér illatának keveréke felkúszott és lassan homály borult az elmémre.
3 év alatt sikerült a meditáció és a tömjén segítségével megtudnom, hogy a szerzeteseknek igazuk volt. A múltamban egy hatalmas vörös sárkánnyal találkoztam. Nem is akármilyen sárkánnyal ugyanis ő volt az utolsó életben maradt példány, A sárkányok királya Tűzokádó Kahal.
A meditáció és az edzések mellett még tanulnom is kellett, hogy ne maradjak le a korosztályomtól. Így teltek múltak a napok hetek míg végül arra lettem figyelmes hogy már a reptéren vagyok a szüleimmel. 7 hosszú év után hazatérünk Japánba. Ugyanis nemsokára felvételizek az egyik legelismertebb hősiskolába. Az UA-be. Azt mondják nehéz a bejutás de a bent maradás még nehezebb.
Ez vagyok én Rokko Lumina sárkányölő.
(Igen tudom, hogy ez Akali a LOL-ból de valahogy így képzelem el. :D Enyhe segítség. :D )
YOU ARE READING
Sárkányszív (Baku x Reader)
FanfictionElkezdek egy kis ff-et de előre kijelentem, hogy több anime megnyilvánul benne! Nem fogja követni a BNHA történet vonalát de lesznek belőle részek. Ez a történet egy lányról szól akinek elveszett sárkányölő mágiája van. Egy srácról aki nem tudja hog...