Salvarea

261 20 0
                                    

Cand m-am trezit eram la spital.

Peretii erau de un alb imaculat si luminata foarte tare.

Un doctor a venit langa patul meu si m-a intrebat cum ma simt, iar eu i-am raspuns ca mai bine, dar unde era mama?

- Mama ta este in sala de operatie.

- Cum?!

-Se pare ca a stat prea mult in hambarul plin de fum, mi-a spus doctorul.

- Si este bine?

- Acum voi merge sa ii fac operatie. Tu doar, stai aici.

- Dar....

Daca nu se va face bine? Daca va trebui sa stau singura de acum?

Mi se intrebari imi treceau prin cap, intrebari care nu vor avea pentru moment raspuns.

Dupa jumatate de ora, am putut sa ma ridic din pat. M-am ridicat si am plecat spre usa salii de operatie.

M- am asezat pe scaun si am asteptat.

Dupa o ora, doctorii au iesit din sala.

Am strigat dupa doctori dar toti cei care au iesit nu ma bagau in seama. In cele din urma a iesit un doctor care mi- a explicat cum statea treaba.

Mama era bine. Dupa 3 zile eram deja acasa.

***

- Vino, e gata masa, striga mama.

- Bine mama.

Mama era foarte linistita. Eram putin speriata de atmosfera din casa dar nu am prea bagat in seama afirmatia care imi care trecea prin cap.

Dula ce am  terminat de mancat  am plecat în camera mea unde am luat o carte şi am început să citesc.

Dimineta cand m-am trezit, pamantul era acoperit de plapuma alba stralucitoare.

M-am imbracat repede si am iesit afara la zapada.

Dark horse- TerminataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum