- Sti ca nu iti va merge asta, nu-i asa? Spuse Harry
- Poate ca da, poate ca nu, merita sa incerc.
- Nu inteleg, eu ce ti-am facut? I-am spua eu putin speriata.
- Nimic, dar, mai rad ai eu. Acum, fiti cuminti, eu am ceva treaba. Si sa nu cumva sa va treaca ceva prin minte ca veti regreta.
Falsul impresar a plecat. Nu stiam ce puteam face. Mama se va ingrijora, noroc ca se intoarce doar peste o saptamana.
- Si cum scapam de aici?
- Am eu o idee. Liam, haide mai aproape, a apua Zayn, in timp ce ce apropia de Liam.
- Gata si acum?
- In buzunarul de la spate este telefonul meu. Impresarul cel fals se crede destept, dar nu e. Ia-l si incearca sa il suni pe Halle. El sigur ne poate salva.
- Cine e Halle? Am intrebat confuza.
- Bodyguardul nostru.
Ca prin minune, Liam a reusit, nu stiu cum, dar a reusit.
- De cand se da omul asta drept impresarul nostru?
- Pai, intreaba-l pe Niall, poate el stie.
- Eu? A intrebat Niall.
- Da, tu, nu de aia ai plecat? Eu nu cred ca plecai daca Paul era impresarul noatru. Dar cand a aparut omul asta a inceput sa se comporte urat si ai plecat.
A spus Louis foarte convingator.
- Da, dar ce legatura are?
- Nici una, doar vroiam sa stiu.
- Liniste, il sun pe Halle. A spua Liam.
Telefonul a inceput sa sune iar Halle ne-a raspuns. Ce noroc pe noi!
Am vorbit cu Halle si i-am spus unde ne aflam si a venit dupa noi.
S-a infiltrat cu usurinta, dar nu stia ca asta era de fapt plaunul impresarului fals.
L-a prins si pe Halle si l-a legat de un scaun ca pe noi.
- Credeai ca veti scapa asa de usor?
- Dar tu credeai ca sunt asa de prost incat sa vin singur? A spus Halle.
- Ce?
- Baieti... Intrati.
- Ce? Nu.
Angajatii lui Halle au intrat si l-au luat pe impresar si l-au dus la inchisoare
Ne-au dezlegat si eu am plecat acasa.
Mi-am luat la revedere de la ceilalti baieti si am plecat cu Niall acasa.
Cand am ajuns acasa mi-am luat ramas bun si de la Niall, l-am sarutat si i-am propus sa pastram legatura si sa ne mai vedem candva.
Asta a fost povestea mea. Mama a-a intors acasa iar Niall inapoi in trupa.
Eu cu Niall am pastrat legatura si ne-am mai intalnit de cateva ori.
Totul parea perfect, doar ca uneori ma cuprindea dorul pentru Niall, dar vorbeam pe internet aproape mereu asa ca totul era bine.
Dupa cateva luni, am plecat la New York. Mama a ramas la ferma impreuna cu noul ei iubit pe care il culesese din excursia sa.
Eu cu Niall ne intalneam mereu si mergeam o data pe an acasa, la mama.
Asta a fost povestea mea si sper ca va placut. Pwwp!
CITEȘTI
Dark horse- Terminata
RomantizmO fata simpla de la tara ajunge sa fie schimbata total de catre Niall Horan care ajunge pe care ii uneste destinul din intamplare din cauza zapezii. Dar ce se intampla cand el trebuie sa plece? Fata va merge cu el sau isi va continua simpla sa viata...