Küçük yaşta başlayan bir tutku, hayal, istek ve azim...
Her şey 12 yaşında you're beautiful izlemesiyle başlamıştı.Bu kadar ileri gidebileceğini tahmin etmiyordu.İzledikten sonra k-pop'u tanımaya başladı.Big Bang, 2NE1 derken aradan 4 yıl geçti.Artık 16 yaşındaydı daha kapsamlı bir hayrandı, hayaller kuruyor, koreli arkadaşlar arıyordu.Akşamları interpals'ta çeşitli kişilere mesaj atıyor cevap bekliyor ve arkadaş oluyorlardı. bir gün mesaj attığı 17 yaşındaki myung hoon berra'nın mesajını görüyor ardından profiline bakıyor, içinden bu kıza cevap verebilirim sanırım daha farklı görünüyor diye geçirdi. cevap verdi "hi! ı see your photos. you're pretty ^_^" (Merhaba! senin fotoğraflarını gördüm. güzelsin)
Berra bunu anında gördü tabi hemen o kısmı screenshot yaptı.
Berra sordu "do you have a kakaotalk? " 1 gün sonra cevap geldi
"oh yes I have"
aynı anda ikiside "what is your ID " diye sordular Berra söyledi "berryong16" myung hoon hemen kakaotalk'dan mesaj yollamıştı "hi there! ^-^ "
Berra bunu gördüğünde hemen cevap verdi "hello :)) what's your name? "
"My name is myung hoon you can say jkhoon to me"(benim adım myung hoon sen bana jkhoon diyebilirsin)
"Oh really pretty name :)"(ah gerçekten güzel isim)
"Thanks berryong! ^_^ "(anlamışsınızdır)
Sohbet böyle gider ve birbirleri hakkında birçok şey öğrenirler
Myung hoon kafasına esmiş bi tane öpüşme sahnesi yolladı
Berra ne olduğunu anlamadan utanarak "what is it" yazdı
Myung hoon cevap verdi "it's a kiss scene :) "
"I know but why you send it?"
"Umm I don't know too :))"
Dedi ve koreceye geçiş yaptılar (Korece klavye yokta :) )
"Ohh şimdi farkettim ben senin oppanım"
"Bunu biliyordum ama sana oppa demeye utanıyorum"
"Bana oppa demeni çok istiyorum Lütfen bana oppa de"
"tamam , oppa ^_^ >_< :D"
Artık saat 2 buçuk olmuş ama hala konuşuyorlar Berra yarın okula gideceği için konuşmayı bitirmeye çalışıyordu.
"I'm going!"
"Don't goo sister pleasee"
"Om geon! " (uyuz şey)
" ? "
"Uyuz" (türkçe olarak söylüyor)
" i wanna say something in Turkish"
"Okay. What will you say?"
"Berryong masum değil"
"Neden? "
"Because she mades me not shy :D "
"Salak"
"Aptal"
"Leave me alone!!"
"Sistaa don't goo "
"I have to sleep it's 3 am in here"
":'( okay sister I will wait you and I will send you message every hour "
"bye bye oppa"
"Good night sista"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
başlangıç
Romanceküçük yaşta başlayan bir tutku, hayal,istek ve azim Her şey 12 yaşında you're beautiful izlemesiyle başlamıştı.Bu kadar ileri gidebileceğini tahmin etmiyordu.İzledikten sonra k-pop'u tanımaya başladı.Big Bang, 2NE1 derken aradan 4 yıl geçti.Artık 1...