Beni kolumdan tutup koltuğa çekti. Kafasına boynuma, kollarını göğüdüme koydu. Bende ellerimi beline sardım ve öyle uyumuşuz.
¿
Selamlar nasılsınız? Kendinize dikkat edin. Aman diyim corona falan olmayın sonra üzülürüm. Neyse çok boş yaptım bölüme geçelim.
セクション
Naruto
Uyandığım zaman mutfaktan bir şarkı sesi ve güzel yemek kokuları geliyordu. Uyku sersemi bir şekilde gözümü salonda gezdirdim. Ben bu eve taşındığım zaman Sasuke ile evi en baştan restore etmiştik.
Koltuklar Sasuke'nin isteği üzerine siyah renk,yastıklar ise benim isteğim üzerine yumuşak ve beyaz renkteydi- ler. Duvarı beyaza yakın olup tam beyaz olmayan bir mavi renkti. Yerler ise parke zemin ile kaplıydı.
Koltukların ortasında yuvarlak camdan bir masa vardı. Üzerinde salonun renklerine uymayacak bir şekilde olan kırmızı bir gül duruyordu. Kalkıp camdan dışarı baktım. Doğmakta olan güneş ile denizin uyumu çok güzel gözüküyordu.
Ben camda ki manzaraya dalmışken belimde hissettiğim kollar yüzünden irkilmiştin. Sasuke olduğunu anladığım zaman arkaya doğru hafif bir şekilde ağırlığımı verdim.
"Günaydın Naruto"
"Günaydın ne ya? Haaa Günaydın Sasuke"
"Hadi gel mutfağa sana -"
"Ramen yaptın?"
"Evet sana ramen yaptım."
"Yaşasın!"
Çocuksu bir sevinç ile mutfağa doğru koşturdum ve masada pişmiş olan bir adet ramen gördüm. Masaya baktığım zaman başka bişey görmedim. Sasuke aşağıya takım elbise ile indiğinde bir kez daha onun takım elbiseden çok iyi göründiğini anladım.
Ama şu an daha önemli bişey vardı. İçimde ki çirkefliği çıkararak bağırdım.
"Sen yemiyor musuğğğğğn?! "
"Ben çıkıyorum. Uchiha holding'e gitmem lazım."
"Beni yalnız mı bırakıyorsun? Öyle olsun hığğ"
"Ne yapayım Naruto toplantıya seni de mi sokayım? Hem içine sok o çirkefliği"
"Off iyi beğğ git. Hadi yallah"
Yanıma geldi ve bana sarıldı. Her toplantıya gitmeden önce gelir ve bana sarılır nedenini sorduğumda ise 'sana sarılmak bana cesaret veriyor' diyiyor. Lan sen zaten bir deltasın cesarete ne ihtiyacın var ya.
Sasuke benden ayrılıp gülümsedi.
"Görüşürüz ve o ramen soğumadan ye"
"Bay bay. İyi toplantılar"
Sasuke çıktı ve bende hemen ramenimi yemeye başladım taki zil çalana kadar mutlu bir şekilde ramenimi yiyordum. Temkinli adımlar ile kapıyı açtım ve karşımda Nagato abi vardı.
"Buyur?"
Nagato:"Buyur?"
"Evet buyur"
Nagato: "Markete gidicem de bişey istiyor musun diye sorucaktım"
"Sen ne şaçmalıyorsun ya"
Nagato: "Sen sanki çok mantıklı konuşuyorsun aç kapıyı abin geldi"
"Şimdi mi geldi aklına abim olduğun"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Benimsin *Sasunaru *
Fiksi PenggemarKaç küçük VİTA! Deltanı bul yada o seni bulsun. Koştun, düştün, yaralandın, durdun ve fark ettin o kişiyi. Şimdi ne olucak. Kaçıcak mısın, kabullenecek misin? ••••••••••••........ ••••••••••........ ••••••••••......... •••• BİRKAÇ SAHNE Vücudun be...