Tür

1.9K 140 740
                                    

Tek sorun şuydu korku filmi izliyorduk. Bu yüzden Naruto bana sarılmış bir şekilde izliyor. Bu gece kurdumu tutmak zor olucak...

¿
Selamlar olsun herkese. Nasılsınız iyi misiniz? Kendinize dikkat edin ve evden çıkmayın sakın. Hadi size iyi okumalar bebeklerim. Şarkıyı açın dediğim yerde açın ha

セクション

1,75 hafta sonra

Naruto

Doğum günüme son 2 gün kalmıştı ve çok heyecanlıyım. Türümü öğrenmeyi o kadar çok istiyorum ki anlatamam. Mesela Omega veya Vita çıkarsam ne yapacağımı bilmiyorum. Sasuke ile kalmam tehlike olabilir mi acaba?

Beta çıkarsam yaşamıma aynı şekilde devam ediceğim. Ama alfa çıkarsam eşimi bulmak için her şeyi yaparım. Neyse bu gün Nagato abi ile kontrole geldik. Yahiko abinin işi varmış.

"Nagato bey sizi ultrasona alalım"

Nagato abi ile içeri girdik.

"Siz yatın şöyle"

Nagato abi sedyeye yattı. Doktor karnını açtı ve bir jel sürdü. Sonra ultrason cihazını karnında gezdirmeye başladı. Ekrana baktığım zaman minik bir varlığın orada durduğunu gördüm.

O an vita olmayı çok istedim. Sasuke benim eşim olsa keşke dedim içimden. Bana olan o korumacı tarafı keşke dost olduğumuz için değil, eşi olarak beni hissettiği için olsa.

Ama belki de eş olarak hissettiği kişi bir kız. Bunu ona her sorduğum da geçiştirmesinden yoruldum. Keşke ben olsam o insan. Ama keşkeler bir işe yaramaz. Sadece şaçma bir kelime...

Naga: "Naruto yaşıyor musun?"

"Ha? Evet evet yaşıyorum buradayım"

Naga: "Aferim. Şimdi al bu fotoğrafı koy cebine"

Nagato abinin uzattığı ultrason fotoğrafını aldım ve cebime attım.

Naga: "Açım"

"Daha 1 saat önce yedik"

Naga: "Hamileyim ben. Her an aç olabilirim. Şöyle bol tereyağlı bir iskender olsa, yanında da buz gibi ayran. Ne güzel olur be"

Bir anda karnım guruldamıştı. Kardeşim böyle anlatılır mı gel böyle yapa yapa anlat daha fazla canım çeksin.

"Ben senin hamileliğine... Bu nasıl anlatmaktır ya."

Naga: "Hadi yürü gidelim"

Kolumdan çekiştirerek hastaneden çıkardı beni. Şansımıza karşıda iskenderci vardı. Hızlı bir şekilde karşıya geçtik ve içeri girdik.

Bir masaya oturduğumuz sırada 4 masa yanımızda Sasuke, İtachi abi, Shisui abi ve tanımadığım bir kadını gördüm. Sasuke beni fark etmiş olmalı ki buraya doğru baktı ve bana gülümsedi.

Ama o kadın hemen Sasuke'ye sarılmıştı. Sasuke onu ittirmeyi denedi ama bir kadın olduğu için gücünü kullanamıyordu. O karı da Sasuke'me sülük gibi yapışmış.

İtachi abi sonunda Sasuke'yi kurtarınca, Sasuke bir nefes verdi. Sonra önüne dönüp tartışmaya katıldı. Yarın sınavımız var ama beyefendiye bakın gezip tozuyor. Gelen garson ile düşüncelerimden ayrılıp siparişleri dinledim.

"Ne verelim abilerimize?"

Naga: "Ustam sen bize 2 tane bol tereyağlı iskender ve buz gibi 2 ayran getir. Bir de salata"

Sen Benimsin *Sasunaru *Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin