Damla'dan
Bugün telefonumun mükemmel (!) sesiyle uyandım. Arayana bakmadan açtım.Serkay: Damla benim yüzümden uyandığını biliyorum. Ama birazdan seni arayacaklar, uyandırayım dedim. Bu sene Survivor All Star - Gönüllüler olacakmış. Beni aradılar ama işlerimden dolayı katılamayacağımı söyledim, biliyorsun zaten. Ama katılanlar kimler dedim. Aralarında sen de vardın. Böyle uykulu uykulu açma diye uyandırayım dedim.
dedi hızlıca.
Damla: Ciddi misin?
diyebildim sadece. Evet bir All Star olursa çağıracaklarına neredeyse emindim ama bir anda bu fırsat önüme gelince çok şaşırmıştım.
Serkay: Evet evet, hadi kalk bir yüzünü falan yıka. Muhtemelen birazdan arar Acun Medya.
Damla: Tamam Seko kapat, belki ararlar birazdan.
Yeniden Survivor... Yarım kalan işimi tamamlamayı Kıbrıs'ta elendiğimden beri çok istiyorum. 2017 Survivor'unu izlediğim zaman keşke bir All Star olsa da katılsam diyordum. Bu benim için çok büyük bir fırsat olacak. Ben bunları düşünüp hazırlanırken telefon çaldı.
Damla: Efendim
X: Damla Hanım siz misiniz?
Damla: Evet benim.
X: Ben Acun Medya'dan arıyorum efendim. Bu seneki Survivor konseptimiz All Star Gönüllülere karşı olacak. Sizi de yarışmacı olarak görmek istiyoruz. Bize geri dönüş yaparsanız seviniriz.
Damla: Ben hemen söyleyeyim o zaman kararımı. Katılmak istiyorum. Ama bizim takımdakileri de baya merak ediyorum. Söyleyebilir misiniz?
X: Kızlarda Sema Aydemir, Merve Aydın, Sahra Işık, Nagihan Karadere ve siz.
Damla: Güzelmiş takım.
X: Erkeklerde de Turabi Çamkıran, Murat Ceylan, Ümit Karan, Nihat Doğan, Adem Kılıççı, Hakan Hatipoğlu var. Bunlar teklifimizi onaylayanlar. Serkay Tütüncü'ye de teklif ettik fakat gelemeyeceğini bildirdi. Onun yerine de sizden sonra Hilmicem İntepe ile görüşeceğiz.
Hilmicem mi? Yine kalbim hızlanmıştı. 2016'da Survivor'a katılmamdaki en büyük etkendi. 2013'te Survivor'u izlemeye çalışırdım ama Hilmicem'e hep hayranlığım vardı. 2015'in bütün bölümlerini izlemiştim. Survivor'a katılmaya belki bir All Star'a beraber katılma şansımız olur diye karar vermiştim.
Damla: Teşekkür ederim. Ben yarın sözleşmeyi imzalamaya İstanbul'a gelirim. İyi günler.
X: Tamamdır. İyi günler Damla Hanım.
Ve kapattım. Şimdiden heyecanlanmıştım. HilMur dostluğuna şahit olacaktım. İdolümle aynı takımda yarışacaktım. Sema'yı da geçen yıldan severdim. Hızına hayran olduğum nadir yarışmacılardan birisi Sema Aydemir. Bütün yarışmacılar güzel geldi aslında ama Nihat Doğan ile anlaşabilir miyim onu hiç bilmiyorum.
Ben bunları düşünürken annem geldi yanıma kahvaltı hazır diye. Birlikte aşağı indik. Ben de annem ve babama olanları anlattım kahvaltı yaparken. Onlar da biz senin her zaman arkandayız dediler. Ben de bavulumu hazırlamak için odama çıktım. Duygularda kalırım bir süre diye düşündüm. Aramayıp varınca sürpriz yapacaktım. Bavulumu hazırladım ve uçak biletimi de aldım. Bekle beni İstanbul!Hilmicem'den
Sabah uyandım annem kahvaltıyı hazırlamıştı. Hemen aşağı indim. Yemeğimi yerken telefon çaldıHilmicem: Alo?
X: Hilmicem İntepe ile mi görüşüyorum?
Hilmicem: Evet. Buyrun benim.
X: Hilmicem Bey ben Acun Medya'dan arıyorum bu seneki Survivor konseptimiz All Star Gönüllülere karşı olacak. Sizi de All Star takımında görmek isteriz. Bize kararınızı bildirirseniz seviniriz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CANIMIN İÇİ -HİLDAM-
FanfictionSurvivor 2018'de yarışan Hilmicem ve Damla'nın hikayesi... Ağır ağır işlenmiş bir kurgudur. Özel hayatlarına saygım sonsuzdur.