3,7K ❤ 0,8K 💭 0,3K 📥
BbH_Night: Gün gelir:aynı caddede, aynı kaldırımda beraber yürüdüğünüz insana sarılamaz, elini tutamaz olursunuz. Dün kızgın, bugün kırgın olduğunuz insanı, gün gelir yanınızda göremez olursunuz. En kötüsü de, geçen zamana dur diyemezsiniz. Size uçmayı öğreten adama kanat olamazsınız... Değerini bilmediğiniz o zamana karşı koyamadığınız an, iş işten geçmiş olur fakat siz sevdiklerinizle olan zamanı alamazsınız... Bugün yanınızdaysa ve hâlâ sağlıklı bir şekilde ayaktaysa, bunun kıymetini bilmeyecek kadar bencil olmamalısınız. Çok sevgili, sevgilim... gökyüzüm, güneşim. Sen ayağa kalkıp geldim diyene dek, seni bekleyeceğim. Gerekirse kolunun altına girip hadi diyeceğim. Ya beraber yürüyelim, ya beraber oturalım...ya beraber konuşalım ya da sonsuza dek beraber susalım. Önemli olan beraber olmak, çünkü biz birbirimize bir söz verdik. Dünya karşı çıkarsa oluşumuza, beraber yokoluruz... Dünya karşısına geçerse gökyüzümün, ona gerekirse yeni bir dünya yaratacağım. Bir gün gelecek ve bu yazının tamamen değişip, kaderin güzel yüzünü gösterdiği tarafını sizinle paylaşacağım. Sonuç olarak güzel olanı, kıymetli olanı fark edebilmek için bazen engebelere ihtiyaç vardır.
Sevgilim, ben daima seninleyim. Hep yanındayım. İyileştiğin ilk gün, sana öyle bir sarılacağım ki, dünya sana işkence ettiğine yanacak.
Seni seviyorum gece gözlü sevgilim...
Yorumlar:
X: Ne desem bilmiyorum...
Cyou: Şöyle bir aşk için nelerden fedakarlık yaparım...
Daha fazla yorum yükle
VolunteerDr
Baekhyun...
Nasıl böyle güzel bir kalbe sahipsin?
Sen nasıl bu kadar güzelsin?
Seni öyle seviyorum ki...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Racism┆chanbaek ✓
Fanfic-texting Not: eskiden yazılmış bir hikâyedir, gelişimimi görmek adına tüm hatalarıyla ve ilk haliyle kalacaktır