A nyaralás 1. rész

40 1 0
                                    

×T/N szemszöge×

-T/N ébreeeeedj, vagy behívom Kookot!-hallom meg Taehyung hangját szobám ajtajából.Oda nézek hogy tényleg ő az de mikor odanézek csak annyit látok hogy ajtófélfának dőlve mosolyog rám,gyönyörű mosolya van.

-Mivan? mi olyan vicces hogy így mosolyogsz??-Háborodok fel.

-Igazán semmi, de most hogy felébredtél, megyünk a partra gyere te is.

-Rendben megyek, csak elkészülődök.-Adom be derekam bociszemeinek.

-Ezazzz!!!-hallat magából egy halk mondatot, amire csak mosolyogni tudok.

Kikászálódtam az ágyból, majd becsuktam az ajtót zaklatóm után. Nem tudom hogy mit vegyek fel ezért odamegyek az ablakhoz, megnézni hogy milyen idő van kinn. Tökéletes, süt a nap, de nem okoz kárt semmiben sem, és valószínű akkor a tenger vize is meleg lehet.Lemegyek én is pancsizni a vízbe.Visszatántorgok a szekrényemhez és kiválasztok egy lenge nadrágot és egy crop topot. Mikor kész voltam felkaptam a táskám. Beletettem egy kis pénzt, meg a telefonomat, naptejjel együtt.
Lementem az előtérbe ahol a srácokat láttam ülni az asztalnál útra készen.

-Wow, T/N nagyon szép vagy, de csak a tengerhez megyünk le.-Szólal fel Namjoon.

-Tudom ezért vettem fel könnyen levehető ruhát, és a tenger nincsen mellettünk és nincs kedvem végig sétálni fürdőruhában a parton.-szóltam vissza neki.

-Rendben, de ha te nem veszed le a ruhát akkor majd én!*perverz fej*-Szólalt fel Jimin
- Hidd el, előbb leveszem mielőtt beérnél a tengerbe.-nem hagyom magam, így kicsit hergelem de eltüntetem perverzségét is.

Odamentem Jin-hez segíteni 8 emberre csinálni reggelit, mert a többiek nagyon lusták ehhez. Majd mikor készen voltunk, leültünk melléjük enni.

Reggeli után elindultunk a partra, itt nem tudnak megnézni minket, fura belegondolni hogy nekünk ,mert hát a BTS és én.. de még nekem is van külön szobám.Na mindegy is, nem tudnak megnézni mert ez nekünk lett kijelölve. És erre nem jár senki, sem kap senki sem belátást.Szóval rólam nem tud senki, csak annyit hogy stylist vagyok, amiért nagyon szeretnek az ARMY-k mert nagyon jó ruhákat adok a tagokra, amiben néha-néha egyes pillanatokban kivillanhat a kockahas, vagy alsónadrág, vagy a tapadós nadrágok, amiért a lányok oda vannak Jungkook lábai miatt vagy éppen más miatt is. De annyi a lényeg ha meglátnak velük(mármint a tagokkal) akkor biztos hogy nem lesz botrány. Itt létünk 2 hetes, Az első 6 napot fotózásokkal töltöttük, bár az első 2 napban majd megfulladtunk a melegben, de azt a két napot át is tettük másikakra, ezért lett a 4 napos fotózásól 6 nap. De a képek kész vannak, a fotósok elmentek , már csak mi vagyunk nyolcan. A 2 hetes nyaralás 7. napján vagyunk és érkezünk a parthoz egy 10 perces séta után.

-Megjöttünk!-kiált fel Hobika.

Elfoglaltam az egyik nyugágyat ami Tae nyugágya mellett volt. majd levetkőztem fürdőruhára. Én szoktam bekenni a srácok hátát és felsőtestét napvédő krémmel,amit kellemes sóhajjal nyugtáznak. Elfelejtettük a törölközőt, ezért gondoltam vissza megyek én, mert a fiuk már a vízben voltak. Mindenkinek van egy külön törölközője egyértelműen, csak bele van varrva mindenkinek a neve, nagyon menőn,kiválaszthattál egy magadnak tetsző színt amivel rávarták a neved,még az írás technikát is kiválaszthattad,nekem narancssárga és dőlt betűvel van.A többieknek simán van írva kivéve Sugának mert neki is dőlve, de csak a szín más, meg hát a név..Suga-nak fekete,Jin-nek rózsaszín,Jungkook-nak lila,Taehyung-nak zöld, Namjoon-nak kék, J-hope-nak citromsárga,Jimin-nek meg piros. És akkor most mehetnék be mindenki szobájába és azon belül a fürdőkbe, de nem kell, mert van a mosoda ahol szoktunk mosni és ott mindenkinek van 3 tartalék törölköző vészhelyzet esetére, mert a menedzser nagyon is ismeri a fiúkat és tudja hogy kell felkészülnie rájuk, még ha felnőttek is. Összeszedem a törölközőket, majd indulok le a partra.Leteszem mindenki helyére a törölközőt, majd mikor érnék az enyémhez meglátom Tae-t kint feküdve a parton.Gondoltam megijesztem,de hogyan,,? Oda osonok mögé és belelököm a vízbe, áhh nem az nem jó..Jó akkor csak egy boo és megijesztem. De a nagy heves gondolkodásomban célpontom ébresztett fel egy öleléssel.

-Bazzdmeg....-Szólaltam fel.

-Ohhm, mi az baj van?-kérdezi kétségbeesetten és el is távolodik az ölelésből.

-Ja,nem. Csak..-nehezen tudom elmondani neki mert ha ezt elmondom kinevet...ahhj mit mondjak??

-Csak..Mondjad!-Néz mélyen gyönyörű szemeivel kék szemembe.

-Csak meg akartalak ijeszteni...-mondom neki majd lenézek a földre szégyenemben.

×Taehyung Szemszöge×

Elszégyellte magát. Olyan aranyos. Egyem meg.

-Na, ne csináld ezt! Mi a baj?-tudom mit fog mondani, de megvigasztalom. Állánál fogva felemelem fejét, hogy tekintetét egyesítsem az enyémmel. Mélyen belenézek szemeibe,majd egy lágy puszit adok arcára.Nálunk megszokott volt hogy puszit adunk egymásnak, ő is nekem és is neki. Viszont annyit pusziltam meg barátilag hogy már szerelmesen adom az 1 másodperces lágy csókom arcára.Már nem merek olyan cuppanósat adni mint régebben,mert az túl játékos, én meg érzelmesen szeretném neki adni a puszikat, még ha nem is számít neki ez a kis szösszenet, egy baráti puszinál többet. Nekem annál is többet jelent,Imádom puha nyomkodható arcát amit annyira szeretek nézni mikor mosolyog.Hosszú szemezésünkből ébresztett fel fura kérdésével.

-Hát ki sem röhögsz?-kérdez rám

-Most nincs kedvem.Gyere loccsanjunk egy nagyot!-mosolygok rá majd megvárom míg levetkőzik.Gyönyörű teste van. Szép vékony alak,de nem sovány, formás domborulatai az őrületbe kergetnek, hogy nem érhetek hozzájuk.Mikor észbe kaptam ő már elindult. De nem vártam meg még ő száll be lassan a vízbe, felkaptam menyasszony pózba majd besétáltam vele a vízbe, de még nem dobtam be.

-Mély levegő!-Ennél a mondatomnál nyakamba kapaszkodik hozzám nyomva kisebb kebleit amik egy pezsgést indítanak testemben, majd lenézve a lányra betekintést kapok oda is .

-Ha beledobsz a vízbe megfojtalak!!- olyan aranyos mikor fenyeget. Majd intek egy halványat Suga felé aki veszi is az adást, és átveszi a leányzót,majd eldobja a lányt.Egy ideig röhögünk, majd mikor leálltunk elkezdtünk szórakozni. T/N már nem igazán akart minket megölni, de egy-egy tarkóst azért persze kaptunk mind a ketten. Mindenki fröcskölt mindenkit, nagyon hangosan nevettünk fel mindig, majd megfulladtunk a nevetésben.Elkezdett lemenni a nap ezért mindenki kijött a vízből, és megtörölköztünk. T/N meg felöltözött, és elmentünk venni fagyit, majd mikor vissza értünk a fagyistól összetoltuk a nyugágyakat és sötétedésig beszélgettünk, és néztük a napot ahogy lemegy. Én T/N-t átkaroltam és úgy néztük tovább.Mikor már a hold tervezett volna feljönni,cuccainkat megfogva indultunk vissza. Néha-néha eleszméltünk a csillagokon.Majd beérve mindenki elment a szobájába. Mindenki megfürdött,meg elvégezte a dolgát. De mikor mentünk le vacsorázni,nagy örömömre láttam ahogy T/N ügyeskedik Jinnel a konyhába. Nagyon jól áll neki a kötényke, szívesen elnézegetném.(perverz fej lol)Mire odaértünk addigra készen is lettek a melegszendvicsek nagyon gusztán néztek ki. Mire mind a 6-an odaözönlöttük,a két séf összekuncogott majd leültek mellénk enni.Vacsora után mindenki megköszönte az ételt és mentünk aludni.Nem tudtam aludni így gondoltam átmegyek T/N-hez mert hát miért ne?Bekopogtam majd megszólaltam.

-Szia, alszol?-erre felém fordult kicsit durcásan és megszólalt, jajj de aranyos!Várj mi?!Legjobb barátok vagyunk,vagy több?

-Szia, fogadjunk nem tudsz aludni.Tudod mit?Ne is szólalj meg mert tudom hogy megint talált süljedtem van, szóval gyere bújj ide hozzám Tae!-mondatán kicsit meglepődtem,de hát a legjobb barátok ismerik egymást. Küldtem neki egy aranyos mosolyt amin elpirult,imádom, majd befeküdtem mellé.Ő háttal fordult nekem és meg , mint nagy kifli a kis kiflit a sütőben átöleltem és hozzá tapadtam.Kicsit meglepődött éreztem rajta, de élvezte amit azon tettén vettem figyelembe mikor jobban hozzám nyomta magát, egy kellemes bizsergés szántotta végig testem meg saját büszkeségem, az én egyetlen méretes jogarom,mely megérezte kis kiflim popsiját. Szerencsére nagyobb baj nem lett, lehiggadtam, majd belefúrtam fejem nyakába és hagytam édes illatának altató hatását hogy kényeztessen,egy szóval bealudtam.Ahogy a lány is tett.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 27, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

A KölcsönösWhere stories live. Discover now