Probouzím se opět ve sklepě, kde mě ten idiot drží. Jmenuji se Alexis a je mi 19 let. Už to budou tak 5 měsíců co mě můj otec prodal nejobávanějšímu mafiánovi v celé Americe.
Bohužel je tenhle mafián jménem Josh posedlý sexem a má trochu divné choutky.
Otevřou se dveře a v nich stojí právě on. Mám to štěstí, že je aspoň kurva sexy. "Klekni si na čtyři" řekne a já ho poslechnu. "Trochu si pohrajeme co ty na to" řekne a plácne mě po zadku "ano pane" odpovím. Ani se nenadám a už mám jeho prst v mém zadečku. Začne s ním pohybovat a já začnu vzdychat. "Tak kočičce se to líbí" řekne a přidá další 2 prsty a já se můžu zbláznit slastí. Přestane a něco si podá, ale já nevidím co. Najednou mi něco strčí do zadečku a ucítím jak se můj anál něčím plní. Po chvíli poznám, že je to šlehačka. "Tak šlehačku máme teď už zbývají jen jahůdky" řekne a zasměje se. Upřímně se mi jeho hry docela líbí. Už cítím jak do mě strká jednu jahodu za druhou, když jich tam mám asi 5 řekne "tak a teď tlač děvko" a já začnu tlačit. Postupně se moje prdelka začíná vyprázňovat. Když už se moje anální díra vyprázdnila strčil mi tam velký vybrátor a zapl to na plnou rychlost. Poté co jsem se asi 2 udělala mi ho vytáhl a dal mi tam fakt velký anální kolík a řekl mi, že s ním teď budu chodit po domě. Nahá s kolíkem v prdeli jsem vyšla schody a následovala mého pána. Vešli jsme do obýváku kde byli dvě ženské. "Tak teď si tady pohraješ s těmito krásky ano?" Řekne mi "ano pane." Ty dvě ženy ke mě přijdou a za vlasy mě stáhnou na zem. Jedna si sedne na gauč, abych jí mohla lízat a druhá si donesla hračky a stoupla si za mě. "Tak a teď mě pořádně vylízej ty štětko!" Křikne na mě, chytne můj obličej a dá mi ho na její kundu. Když jí tak lížu kundu cítím jak mi ta druhá něco strká do kundy, asi dildo. Tvl ale velký dilko. Je tak velký, že jsem i výkřikla!
Po dalších 3 orgasmech mě můj pán odnesl do jednoho z jeho pokojí, kde jsme usla unavou a mimochodem s kolíkem s prdelce.Tak co jak se vám líbí příběh?
Pokud máme nějaké návrhy na pokračování pište!