О, не.
Ако очакваш да ти благодаря и да те нарека герой за това, че скъса с мен, определено не ме познаваш така добре, както твърдиш. Далеч не си ангелчето, за което се мислиш, защото всичко, което се случи между нас имаше причината, заради която се случи. И ако смяташ, че в корена на всички тези проблеми съм бил аз, определено себичният си ти, любов.
Ти просто така и не прие да ме чуеш поне веднъж. Наистина е смешно, че предпочете да изхвърлиш "най-важния" ти човек, вместо да се опиташ да ме разбереш, което, между другото, не знам как никога не успя да направиш, след като го раздаваш толкова рационален. Винаги съм ти давал помощта, от която се нуждаеш и винаги съм ти бил опора, когато си бил прекалено слаб. Винаги съм те подкрепял за всяка от мечтите ти и дори не ти показах колко трудно ми беше да приема огромното разстояние, но го направих и бях щастлив за теб, още съм.
Никога не се отказах да те обичам, колкото и трудно да ми беше, когато се нуждаех от теб и ми трябваше, а ти така и не успяваше да ме вместиш в графика ти с дни. В момента, в който ти изпита трудност обаче, вдигна ръце. И смееш да ми признаваш колко си зле сега? Ами, съжалявам любов, но го заслужаваш. Заслужаваш да те боли в пъти повече от мен и да се справяш много по-зле от мен в това да си залепиш разбитото сърце, защото аз се борих, а ти си тръгна, когато видя, че има опасност да се одраскаш.
Може ти да си този с пениса от двама ни, но си путка, Намджун. И ако си търсиш съвет за следващия с който ще си – научи се да не си бъзльото, който си в момента, особено ако обещаваш на някого да го пазиш и да направиш всичко за него. Защото това, че завършваш с "благодаря ти за всичко" не променя болката, която изпитвам от това, че явно никога не съм бил толкова важен за теб, колкото винаги си ми казвал.
– Чими :з
DU LIEST GERADE
Mailbox |『NAMMIN』
KurzgeschichtenХората казват - "далеч от очите - далеч от сърцето". Защо тогава дистанцията ги караше да се чувстват сякаш се обичат все повече, след като отдавна бяха поставили края на тяхното "ние"?