Myślałeś kiedyś o świecie, w którym nietolerancja jest prawie zapomniana, a każdy może pokazać się ze swoją drugą połówką na ulicach miasta bez względu, czy są dwoma chłopakami, dwoma dziewczynami, czy dziewczyną i chłopakiem? Byłoby cudownie, prawda? niestety nic nie może być idealne...
Przypadki homofobii czy trasfobii dalej są widoczne, dalej niektórzy rodzice nie umieją zaakceptować dzieci za to kim naprawdę są, a znajomi dalej ich przez to opuszczają. Zapytasz w czym problem? przecież wszystko da się ukryć? Można powiedzieć, że twoja klatka piersiowa wydaje się mniejsza przez ćwiczenia, lub większą przez koszulkę, włosy masz krótsze lub dłuższe przez "modę", a twoje rumieńce przy dziewczynach lub chłopakach są tylko efektem ciepła panującego w pokoju. Niestety nie w tym świecie. Nie w świecie w którym przy spotkaniu bratniej duszy twoje oczy przybierają kolor flagi twojej orientacji.
Oczu nie da się ukryć.
Tęczówki z szarych zmieniają swój kolor, żadne soczewki nie dadzą rady tego zakryć, osoby traspłciowe, osoby heteroseksualne, homoseksualne, pan, bi, żadna orientacja albo tożsamość płciowa nie została pominięta
Tu nic się nie ukryje.Blask szarych oczu jest połączeniem światów soulmate i omegaverse, dlatego obowiązuje tu podział na alfy, bety oraz omegi.
edit: Ze względu na moje niedociągnięcia w opisie świata (a co za tym idzie dawania kolorów oczu w opisie postaci) muszę jeszcze dodać, że oczka postaci na początku są szare i dopiero po poznaniu swojej drugiej połówki zmieniają kolor na kolory flagi orientacji postaci!
Jeśli ktoś nie wie na czym polega omegaverse serdecznie zapraszam do książki _random_panda_ w jej rp (drugi rozdział) wszystko jest ślicznie na ten temat wyjaśnione!
\___/ ← koszyczek na pytania uwu
CZYTASZ
𝙱𝚕𝚊𝚜𝚔 𝚜𝚣𝚊𝚛𝚢𝚌𝚑 𝚘𝚌𝚣𝚞
De Todo✉ RolePlay ✉ ♡Zapisy: zamknięte♡ 🍋 Wpadłam na pomysł swojego uniwersum. Wszystkie wyjaśnienia i miejsce na pytania pojawi się w pierwszym rozdziale! 🍋 🍋dziękuję @Marvelovska123 za pomoc z nazwą ❤️🍋