İTHAF ELBETTE BU KİTABI YAZMAM İÇİN BANA BÜYÜK BASKI KURAN VE SAYESİNDE OKUYACAĞINIZ KİŞİ berivanafcin1905 İÇİNDİR. KUZUM SENİ ÇOOOOKKK SEVİYORUM ♥♥
BEN GELDİMMMMM
UZUN ZAMAN SONRA İLK KEZ BİR GİRİŞ BÖLÜMÜ YAZDIM. AMA YİNE DURAMADIM SİZLERİ MUAZZAM MERAKTA BIRAKACAK BİR GİRİŞ KISMI OLDU.
ŞİMDİDEN SÖYLÜYORUM, BU GİRİŞ BÖLÜMÜNÜN GİZEMİNİ EN AZ 10 BÖLÜM SONRA ÖĞRENECEKSİNİZ :))) (AZ SÖVÜN SJSJSJ)
İLK BÖLÜM BU AKŞAM YA DA YARIN GELİR GİBİ. MALUM KURBAN'DAN ALMAM GEREKEN SAHNELER VAR. TOPARLAMASI BİRAZ ZOR OLACAK :( AMA YİNE DE ÇABUCAK HALLETMEYE ÇALIŞACAĞIM.
SİZLERİ DAHA FAZLA BEKLETMEMEK ADINA ARTIK KİTABI YAYINLIYORUM ♥
KARAGÜL'ÜN YENİ BÖLÜMÜNDE GÖRÜŞMEK ÜZERE ♥♥♥
ÖPTÜM XOXO ♥
▬▬▬
G İ R İ Ş
Kara hareler şiddetle kendi gözlerine çarptığı an nefesini tuttu kadın. Dudakları hüzün ile titremekte, ellerini koyacak yer bulamamaktaydı. Böylesine zor bir durumun pençesinde, kendini nasıl ifade edeceğini dahi bilmeden haksız cezasına çarptırılmayı beklemek ölüm gibi gelmişti.
"Savunsana kendini, kadın! Yalvarırım seni kurtarmama izin ver!"
Diyecek milyonlarca kelamı olmasına rağmen sessizliği seçti kadın acı acı. Bedeninde dolaşan kanda çağlayan hüzün onu anbean yok ederken yine de sustu. Söyleyeceklerinin bir kıymeti olacağını bilse konuşurdu lâkin biliyordu, olmayacaktı!
"Susmasana be kadın, yalvarıyorum karşında ağzından tek bir kelam çıksın diye! Ne olur susma!"
Adamın âdemelması şiddetle inip kalktı. O an yutkunduğunu ve bunun onun için ne denli zor olduğunu anladı. Ama yine de söyleyecek pek söz bulamadı kadın.
"Ne dersem diyeyim kendimi kurtarmaya çalışıyormuşum gibi görünecek, neden anlamıyorsun?"
Dudaklarından dökülen acımasız sözler ateş olup yaktı ciğerini adamın. O böylesine yaşasın diye çırpınırken karşısındaki kadının pes etmişliği canına okuyordu.
"Seni kaybetmekle yeniden yüzleşmek istemiyorum, neden anlamıyorsun?"
Yutkunamadı kadın. Gözyaşları bir umman gibi akmaya başladığında artık söyleyecek pek söz kalmamıştı. Pes edişi yakmıştı da adamın yüreğini yine de çıt çıkaramamıştı. Onun iyiliği için susmayı seçmişti...
"Benim için yakma kendini, Esra. Yalvarırım yapma!"
Beni sev yalnızca, koca yüreğine dünyaları sığdırabilen adam... Yalnızca beni sokamadın ya o koca yüreğe, dirim değilse de ölüm girebilsin bari yüreğine...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beni Sev [TAMAMLANDI]
ChickLit"Beni sev sadece, koca yüreğine dünyaları sığdırabilen adam... Yalnızca beni sokamadın ya o koca yüreğe, dirim değilse de ölüm girebilsin..." ™©Tüm hakları tarafımca saklıdır. Hiçbir şekilde başka amaçlar için kullanılamaz, çoğaltılamaz ya da tica...