Taeinthehouse: NbrJeonJung: Öküz geldin öküz gideceksin yemin ederim
Taeinthehouse: Sana da iyilik yaramıyor
Bahçede oturuyom kahve getirsene gözlerim kapanıyor
JeonJung: Tamam getiriyorum
Taeinthehouse: Hayret karşı gelmedin
Neyse hadi seri seri
(Görüldü)-
Elimdeki kahve bardağını gerginlikten sıkıyordum. O günden sonra Taehyung hiçbir şey olmamış gibi davranmaya devam etmişti.
Ne yapmaya çalıştığını anlamasam da bugün bütün cesaretimi toplayıp onunla konuşmaya karar vermiştim ve kahve istemesi de isabet olmuştu.
Bahçeye çıktığımda onun yanına doğru ilerleyip elimdeki kahveyi uzattım ve yanına oturdum.
Sıcak kahveyi dudaklarına götürüp bir yudum içtikten sonra bakışlarını bana çevirdi ve ne var dercesine başını iki yana salladı.
Yutkunup konuştum. "Şey seninle o olay hakkında konuşmak istiyordum da." Ben ona bakmaya utanırken o göz kontağı kurmak için uğraşıyordu.
"Hangi olay Jeon? Hayatımda bir sürü olay oluyor."
Basit bir şey olarak mı görüyordu yani? Hatırlamıyordu bile.
"Ya okul çıkışı olan işte." Başımı aşağı eğip ellerimle oynamaya başladım.
Çok gerilmiştim cidden.
Sonuçta Taehyung bu her şey beklenirdi. Yumruk falan da atabilirdi bir anda.
Ama hiç beklemediğim bir şeyi yapmıştı.
Parmağıyla hafifçe çenemi kaldırmıştı. "Önce bana bak Jungkook, gözlerini görmek istiyorum."
Diliyle dudaklarını ıslatıp devam etti. "Sen güzelsin, hem de çok güzelsin. O çocukla gittiğinde korktum. Benden gitme ihtimalinden korktum, benden sıkılma ihtimalinden korktum. Belki sana basit gelecek ama bana bir daha kahve getirmeyecek olmandan korktum."
Derince bir nefes aldı ve yavaşça elimi tuttu. "Tüm gün bunu düşündüm. Aklımı kaybedecektim, kendi yarattığım korku beni öldürecekti Jeon. Sadece seni görmem gerekiyordu aklımı kaybetmiş gibiydim."
Bir dakika bu Taehyung muydu?
"Seni öptüm evet, çünkü sen benimsin."
Bankta gittikçe bana yaklaşmıştı ve yine çok yakındık. Dudaklarıma yaklaşıp küçük bir öpücük bırakmıştı. "Seni sadece ben öpebilirim, sadece ben üzebilirim, sadece ben sevebilirim."
"Başka kimse değil, sadece ben."
Taehyung'dan ilk defa böyle duygusal sözler duyduğumdan olsa gerek, ağlamaya başlamıştım.
O ise, göz yaşlarımı da öpmüştü.
Ve ever herkesin gözleri önünde.
+
Ne yaptım bende bilmiyorum umarım güzel olmuştur ^~^