'Jangan tutup gate lagi!' Hyunmi berlari sambil menjerit sebaik sahaja melihat gate yg hampir ditutup oleh seorang pengawas lelaki. Nasib baik gate yg hampir tertutup brhenti. Namun nasib baiknya berubah apabila melihat muka pengawas lelaki tersebut.
'Erghh! Patutnya aku biarkan gate ni tertutup je!' Ujar Hyunmi.
'Hai, awal hari ni' V memerli Hyunmi. Hyunmi hanya menjeling dan diam.
'Buat bodoh je dgn mamat ni. Nanti lama2 dia blahla tu' monolog Hyunmi dlm hatinya.
'Kau nak denda aku? Dendalah! Cepatlah!' Garang Hyunmi menjawab.
'Kalau nk ikutkan, kali ni da 10 kali kau datang lambat and kalau ikut peraturan kau kena jumpa cikgu disiplin dan tunggu apa yg cikgu akan buat kat kau' balas V sambil senyum sinis.
'Hah? Biar betul? Alaa, tolongla aku kali ni. Aku janji tak datang lambat lagi. Please!' Pinta Hyunmi.
'Aku bole tolong kau, tapi dengan satu syarat' V mengumpan sambil mengukirkan senyuman.
'Apa dia?' Tanya Hyunmi dengan gembira.
'be my slave.' Jawab V.
'What? No way!' Marah Hyunmi.
'Ouh yeah? Okay! Agaknya apa hukuman yg sesuai untk org yg selalu dtg lambat mcam kau ni ye? Mungkin guru disiplin akan rotan kau dengan rotan dia yg berbisa tu!' Jawab V yang cuba menakutkan Hyunmi.
'What? Are u crazy? Takkan la kena rotan?' Kata Hyunmi yang berasa takut dengan kata2 V.
'Its up to u, nk pecaya ke tak. By the way, goodbye and good luck!' V memulakan langkahnya ke kelas.
'Wait! Okay fine, i'll be your slave' akhirnya Hyunmi mengalah. V hanya tersenyum selepas mendengar jawapan Hyunmi.