MUTLU KELIMESINI

17 3 2
                                    

Mutlumuyum, Ben de pek bilmiyorum herkes mutlu gibi mutlu olsaydı hayat mutluluklardan dolar taşardı  malesef  bu hayatta o kadar mutlu olamıyoruz olmak çok istiyoruz  biz sinirli ,üzgün,kırgın ya da kalp kıracak bir neden oluyor ya da biz bizi mutsuz edecek bir şeyler buluyoruz bir kendimize sormamız  lazım ben neden mutluyum neden üzgünüm! İlk bunun cevabını buldunuz mu kendinize sordunuz mu ben size söyleyim umurunuzda bile olmadı sormaya tereddüt bile etmediniz neden çünkü...cevabını Siz bile bilmiyorsunuz İlk önce kendinize bir sorun mutluluk nedir .Ne yaşarsak yaşayalım. Biz bu dünyada üzülücez ,sevincez,kırılcaz,Bu zaten hayatın Kanunu bu hayatta  böyle  kötü ve iyi günler yaşayıcaz ki biz bile ne olduğu anlamıcaz şimdi size soruyorum ben bu hayatta mutlu olurmuyum cevabı sizden Mutlumuyum, Ben de pek bilmiyorum herkes mutlu gibi mutlu olsaydı hayat mutluluklardan dolar taşardı  malesef  bu hayatta o kadar mutlu olamıyoruz olmak çok istiyoruz  biz sinirli ,üzgün,kırgın ya da kalp kıracak bir neden oluyor ya da biz bizi mutsuz edecek bir şeyler buluyoruz bir kendimize sormamız  lazım ben neden mutluyum neden üzgünüm! İlk bunun cevabını buldunuz mu kendinize sordunuz mu ben size söyleyim umurunuzda bile olmadı sormaya tereddüt bile etmediniz neden çünkü...cevabını Siz bile bilmiyorsunuz İlk önce kendinize bir sorun mutluluk nedir .Ne yaşarsak yaşayalım. Biz bu dünyada üzülücez ,sevincez,kırılcaz,Bu zaten hayatın Kanunu bu hayatta  böyle  kötü ve iyi günler yaşayıcaz ki biz bile ne olduğu anlamıcaz şimdi size soruyorum ben bu hayatta mutlu olurmuyum cevabı sizden bekliyorum...

...

Keşke bir mucize olsaWhere stories live. Discover now