Gurur Ve Önyargı

19 2 0
                                    

-Kısım 1-

Nefes nefese rüyasından uyanmıştı. Kafası hala yerinde değildi. Kalbi kulaklarında atıyordu sanki. Ağlamaklı bir haldeydi ama biraz da rahatlamıştı.
"Sadece kötü bir kabustu. Kabus..." Sonunda genç adam kendine geldiğinde titreyen elleri ile ayağa kalktı. Evde kimse yoktu. Ailesinden uzakta yaşadığı için ev arkadaşı ile kalıyordu normalde ama ev arkadaşı 2 aylık uzun bir tatile gitmişti. O gittiğinden beri de sürekli kabuslar ile uyanıyordu.
Dili damağına yapışmıştı. Bu kez kabusu hatırlamıyordu bile ama çok korktuğunu hatırlıyordu. Derin nefesler verip suyu kafaya dikti. Biraz daha rahatlamış hisseden genç uykuya geri dönmek istese bile uykusu kaçmıştı. Su içmek için indiği mutfaktaki saate baktı. Henüz günün ağırmasına 3 saat olduğunu şaşkınlıkla gördü. Çaresizce yatağına geri dönmek için mutfaktan çıktığında koridordaki ayakkabılığın üstünde parlayan bir kitap gördü. Parlayan bir kitap gördü. Yoluna devam etse bile sonrasında ani bir farkındalık kazandı.
"O kitap parlıyor mu?" Hızla ayakkabılığın yanına gidip kitaba baktığında şaşkınlığı ve merakı azalmıştı. Kitap kapağı parlaması için özel parlak boyalarla boyanmıştı.
"Baekhyun gerçekten böyle aptal kitaplar almayı ne zaman bırakacaksın acaba?" Her zaman yaptığı gibi ev arkadaşına söylenip durduktan sonra kitapla beraber yatağına geri döndü. En azından biraz bu saçma kitabı okursa uykusunun geleceğini düşünmüştü. Nitekim haklıydı da. Üçüncü sayfaya geçtiğinde uykusu gelmeye başlamıştı bile. Esneyerek kitabı okumaya devam ederken yazılar bulanıklaştı bir anda. Tekrar esneyerek odaklanmayı denese bile nafile. Göz kapakları yavaşça kapandı ve uykuya daldı. Gözlerini tekrar açtığında bambaşka bir dünyada olacağı hiç aklına gelmemişti. Hatta kendisini uyudu sanarken aslında kitabın içine doğru çekildiğinin farkında bile değildi.  Yalnızca uyumak istemişti ama bu isteği onu bir maceranın içine hapsetmişti.

-Kısım 1 Son-

Herkese merhabalar ✨ Ben s00sadim 🌼 Bir kaç kitap ve şarkı sözünden esinlenerek ortaya çıkarttığım bu kurguyu elimden geldiğince cümlelere dökmeye çalıştım. Umarım acemi bir yazar olduğumu çok belli etmemişimdir. Uzun zamandır bir şeyler yazmamıştım. Elimden geleni yapacağım.
Not:Gerçek Gurur ve Önyargı kitabı ile ortak bir yanı yoktur. Sadece ana karakterlerin özellikleri benzemektedir. Ama herkesin kesinlikle bir kez okuması gereken çok sevdiğim bir aşk romanı.

Gurur ve ÖnyargıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin