Evet, hoş geldin. Sanırım buraya gelmen ve bu satırları okuman bir süre zamanını aldı ama sonuç olarak artık arayışının sonuna geldin diyebilirim. Burada olmana sevindim. Şu an farkında değilsin ama yarından itibaren sana yeni bir hayat verilecek. Sorunlarını çözecek yeni bir donanım. Yeni bir dünya anlayışı. Yeni antik bilgiler. Hayallerinin ilk adımları.
Bugün buradaysan bunu özel bir yol katetiğin için buradasın. Tam yerinde ve tam zamanında. Olması gerektiği gibi. Bu kitabı açman, satırlarını okuman tesadüf değil tabi.
Tesadüf diye bir şey yoktur.
An itibariyle evrenin sana ulaştırdığı bir armağanı okumaktasın. Bunu şu an anlaman mümkün değil ama yolculuğunun sonunda tekrar buraya döndüğünde bir çok satırı farklı gözlerle okuyacaksın. Ne demek istediğimi anlayacaksın. Sana sunduğu bir yolun başlangıcındasın. Bu senin hayallerine, isteklerine, hedeflerine ve arzularına giden yolculuğun. Bu kitapta öğreneceklerin istediğin hayata kavuşmanı sağlayacak. Sana tavsiyem: Sakın hafife alma...Şu an etrafındaki sesleri bir dinle. Duyuyor musun? Peki insanlar? Görüyor musun? Nesneleri? Her şey ne kadar da net ve gerçek değil mi? Bu gerçekliğin derinliklerinde neler saklı gerçekten merak ediyor musun? Tüm bu gerçekliğin tesadüf olmadığını düşünebiliyor musun? Şu an görebildiğin, duyabildiğin, hissedebildiğin ve dokunabildiğin her şeyi sen yarattın. Sadece sen bunun farkında değilsin. En küçük detayına kadar senin yaratılışın. Hiçbir şey hiçbir zaman senin dışında gerçekleşmedi ve şu an bile gerçekleşmiyor. Çok tuhaf, değil mi? Çünkü etrafındaki var olan her şeyi sen nasıl yaratmış olabilirsin ki? Yaratmak? Bu biraz fazla tanrısal değil mi? Evet, sanırım öyle. Bu kitabın son sayfasına, son kelimesine ulaştığında "yaratılışı" keşfedeceksin. En olağanüstü heyecanlı tarafı da şudur ki: Hayatını kendi arzularına göre şekillendireceksin. Arzu ettiğin her şeyi ama gerçekten her şeyi nasıl hayatına çekeceğini, hayatının bir parçası haline getireceğini adım adım öğreneceksin. Kitabın sonuna vardığında öğrendiğin bilgiler ile hayatının her anını büyük bir zevk ve heyecanla şekillendireceksin.
Bu kitabın her sayfası sana sırrın bir parçasını öğretecek. Asıl büyük sır, sayfaların tümünün birleşiminde saklı. İlk kapıları açman için çok temel sırları anlaman ve uygulaman gerekiyor. Bu kitap tam anlamıyla sana kaderini değiştirecek kabiliyeti, donanımı verecek. Eğer anlatılan her sayfayı en derinden uygularsan, benimsersen sana gerçek hayatında inanamayacağın kapıları açmaya başlayacak. Kullanman gereken fırsatları yaratacak...
Bu kitabın her bir sayfası kilitli bir kapıdır. Bir kapıyı açtığında bir sonraki kapıya ulaşacaksın. Her kapının anahtarı ise bir önceki sayfalarda, kelimelerde saklıdır.Şimdi bir anahtar hayal etmeni istiyorum. Gizemli bir anahtar. Hayallerine ulaşmanı engelleyen kilitli kapıları açabilen bir anahtar. Şu an farkında olmayabilirsin ama elinde bu anahtarı tutuyorsun. Bu anahtarla gizli kapıları açacaksın. Kapının ardında ise zihninin kavramayacağı şekilde bir zenginlik. Derin bir zenginlik: Beyninin sırları, Bilinçaltının Derinlikleri, Düşüncenin Gücü, Hayallerine giden gizli yollar ve evrenin inanılmaz kodları.
Evet...Sanırım zaman olgunlaştı.
Şu an bir karar vermeni istiyorum. İki seçeneğin var:Ya bu anahtarı tekrar yerine koyarsın ve normal hayatına geri dönersin...
ya da... ilk kilidini açarsın ve hayatının macerası başlar......Karar senin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Qadim - Evren, Beyin & Kalbin Gizlenen Gerçek Sırları
Spiritualhttps://www.kitapyurdu.com/kitap/qadim-/556452.html&filter_name=qadim Will Smith, Oprah, Jim Carrey, Lady Gaga,... gibi ünlülerin mevcut başarılarını gizli zihin teknikleri, bilinçaltı programlama, imajinasyon, çekim yasası ve düşünce gücünü kullana...