AMCANIN KÜÇÜK YALANLARI

12 1 0
                                    

       Amcası bütün olayları öğrenmişti ve bu tuzaklarını hazırlamasına yardımcı olacaktı.Zeynep- annesini,abisini küçük kardeşini ve  Hilal'i yanına alarak bir yerlere gitmeyi düşünüyordu.Bunu- herkese açıkladı.Posta kutusuna baktığında bir zarfın olduğunu fark ettiler.İçinde biletler vardı.Altında' bunu sizin için aldım' diye yazıyordu.Ama ismi verilmemişti.Ah, bu arada Zeynep bayıldığı için annesinin ve abisinin isimlerini bilmiyordu.'Anne ve abi ama ben sizin isminizi bilmiyorum.' deyince herkes bir anda güldü.Annesi:                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            -Ah,benim canım kızım seni çok seviyoruz.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                -İsminiz ne?,söyleyin çabuk.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                           -Benimki Zehra ,benimki Ahmet.

Annesi:Duygusallaşmaya gelemez.Mademki bunları bize vermişler bizde kullanacağız.Toplayın çantaları gidiyoruz.Hep bir ağızdan: Yaşasın,hey,hey dediler.O sırada hemen eve gittiler.Ama biletleri posta kutusunda unutmuşlardı.Amcası zaman kaybetmeden biletleri geçersiz olanlarıyla değiştirdi.Yanına da bir not yapıştırdı.Notta şöyle yazıyordu;

Bu notu size yakın bir kişi gönderdi.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            Bu sözleri yazdıktan sonra kağıdı ve biletleri postanın içine koyup kapağını kapattıktan sonra oradan uzaklaştı.


-Bölüm sonu-

YALANCI SENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin