O niekoľko mesiacov má prišla Marlim navštíviť ku mne domov .
Ja som bol veľmi rad 😍
Ukázal som jej dom ktorý som kúpil .
Ale jednu miestnosť som zamkol .
Ona ju chcela vidieť ale nemohol som ju ukázať čo by si pomyslela ...
Tak som sa snažil aby zabudla na tu izbu a spýtal sa ... Marlim ? Mala si narodeniny že ?
Mám pre teba darček .
A ona sa spýtala aký ?
Kúpil som ti pyžamo lebo v tom čo spavaš je decke a už je s teba žena tak som myslel že či nepotrebuješ iné pyžamo ..
Marlim sa na to pozrela a povedala: Ale to pyžamo je príliš sexi ....🙄nemyslíš Oliver ?
Marlim skús si ho .
Odpovedala :Nie
Marlim skús si ho aspoň možno sa ti zapáči
Tak si ho obliekla a prišla sa ukázať .
Marlim 😍 strašne krásne vyzeráš veľmi ...
Vyzeráš konečne ako žena
Ktorej sa nebojím dotknúť .
Marlim tie slova zohriali a preto prišla ku mne a sadla si na mna .
Marlim ??? Čo to robíš ???!!
Marlim povedala : Milujem ťa a chcem cítiť tvoje dotyky na mojom tele . Chcem cítiť tvoje pery chcem cítiť tvoju lásku a začala má bozkávať . Ja som ju objal a bozkával tiež a zašepkal som jej do uška milujem ťa .
Ona sa len pousmiala a povedala: Prečo mi neukazeš celi dom ? Aj tu izbu ?
Bojím sa že sa ti to nebude páčiť a nechcem ta stratiť !
Neboj sa o mna milujem ťa a chcem s tebou skúšať nové veci chcem byt s tebou .
Po tomto rozhovore som ju nadvihol a na rukách ju preniesol pred tu izbu a spýtal sa : Môžem ti niečo ukázať ? Ale musíš počúvať .
Ona odpovedala áno .
Zaviazal som jej šatkou oči a otvoril tu izbu ... boli tam samé sexuálne hračky putá vysiace a cela izba bola do červenej farby ako krv.
Dal som ju postaviť a oprieť o stenu na ktorej vyseli putá a spútal som jej nohy a ruky .
A začal som ju bozkávať . A povedal som jej tíško : Ak budeš mať dosť povedz alebo ak ťa to bude bolieť !
Vybral som prvú hračkuvybrator a pomaličky som ho posúval do nohavičiek .Tam som ju začal dráždiť ona začala vzdychat . Začal som rýchlejšie a ona vzdychala hlasnejšie a kričala neprestávaj prosím !! Ja som vtedy prestal . A odputal som ju a začal bozkávať . Ona bola podomnou ale zrazu má obrátila a bola na mne . Dala si dole šatku a pomalí išla rukami dole ...
KAMU SEDANG MEMBACA
Môže vzniknúť aj medzi nevlastným bratom a nevlastnou sestrou láska ?
RomansaMyslím si ,že obsah netreba teraz pretože to by som prezradil asi celu knihu 🙊