Bayim adalah ahli paling muda dalam kumpulan kami dan aku pula ahli yang paling tua. Kebanyakan ahli lain berada di tingkatan 3 dan 4. Bayim seorang saja di tingkatan 2, manakala aku seorang saja di tingkatan 5 ketika itu. Biasalah kumpulang anak-anak remaja... Kami selalu berkumpul untuk melepak dan kadang-kadang bila bosan, banyaklah cadangan aktiviti yang kami buat. Selalunya kami meronda naik moto atau beramai-ramai ke pasar malam. Jika ada peluang, kami akan berkumpul di rumah mana-mana ahli untuk menonton video.
Pada umur itu, pastinya video lucah menjadi kegemaran kami. Suatu hari, rumah aku line clear kerana keluarga pergi kenduri di Perak. Aku ditinggalkan kerana ada aktiviti di sekolah dan untuk menjaga rumah. Apa lagi... kami pun merancang untuk berkumpul dan menonton video di rumahku pada petang itu. Beberapa ahli kumpulan kami volunteer untuk membawa video-video untuk tontonan.
Selesai video pertama, semua yang hadir kelihatan semakin sangap. Kebanyakan ahli mula berbaring di depan TV. Aku memadamkan lampu kerana tahu mereka semua mahukan sedikit privacy untuk melayan nafsu masing-masing. Bayim kelihatan agak segan-segan, dan hanya dia seorang yang duduk di sofa di belakang kawasan perbaringan ahli-ahli yang lain. Aku pun pergi duduk di sofa sebelahnya untuk menemaninya.
Bermula video kedua, aksi di kaca TV semakin hangat. Semua kami sangat terangsang dan ramai yang telah menyelok ke dalam seluar pendek, seluar track atau kain pelikat masing-masing untuk melayan *adik* mereka yang sedang berahi. Bayim cuba menyembunyikan keghairahannya dengan membuat muka selamba. Sesekali dia menoleh ke arahku dan tersenyum. Namun aku tahu dia juga sudah terangsang kerana kelihatan bojolan yang melunjur di pehanya.
Aku turun ke lantai dan duduk di hadapan Bayim. Sofanya tidak menghadap ke TV jadi dia terpaksa menoleh ke kiri untuk menonton. Kiranya aku duduk tu di celah kangkangnya lah. Aku sandarkan sedikit badanku ke peha kanannya. Dia memandang kepadaku lalu tersengih. Aku memandang ke arah bonjolan di peha kirinya dan kemudian mengenyitkan sebelah mataku kepadanya. Bayim tersengih dan kemudian menoleh semula ke arah TV.
Aku merapatkan kepalaku ke celah kangkang Bayim dan meletakkan tanganku di atas lututnya. Aku mula mebelai-belai pehanya, semakin lama semakin menghampiri bonjolannya yang kelihatan sungguh padu. Bayim ni sangat comel orangnya. Kulitnya sawo matang dan sangat gebu. Dia agak tinggi bagi budak form 2. Badannya agak kurus tetapi berotot gak laa... stail badan budak kampung. Aku paling suka bulu matanya yang lentik dan lesung pipit di pipinya. Hidungnya pun agak mancung dan bibirnya mmmm nampak sedap untuk dikumam.
Jemariku makin menghampiri bonjolan di peha kiri Bayim. Dia menoleh ke arahku. Mata kami bertemu dan sama-sama tersengeh. Aku menyentuh bahagian kepala bonjolan itu. Bayim tersentak tetapi tidak pula menghalang. Aku pun jadi lebih berani lalu membelai-belai kepala mekarnya. Aku sengeh kepadanya, dia sengeh kembali dan kemudian kembali menatap TV.
Petang itu Bayim berbaju T tanpa kolar yang nipis dan beberapa saiz lebih besar, dan berseluar track yang fit. Aku mula meraba keseluruhan bonjolannya. Ternyata dia tidak memakai seluar dalam. Aku meraba dan meramas-ramas manja bonjolannya. "Besar juga batang adik" aku berbisik. Bayim memandangku dan tersengeh lagi. Memang boleh tahan saiz *adik* Bayim. Rasanya dalam 12 cm jugak lah. Besar laa untuk budak form 2 kan. Sederhana tebal...tapi yang paling best sekali dia punya keras tu... Waahhh padu weyh
Aku meramas geram bonjolannya dan kemudian mengurut-urut ke atas ke bawah dan membelai manja kepala cendawannya yang mekar. Bayim mengeliat sikit lalu meluruskan kaki kirinya. Satu tompokan cecair muncul dihujung kepala bonjolan itu. Bayim dah mula merembeskan mazinya. Sesekali mata Bayim terpejam rapat menikmati kenikmatan usapanku pada bonjolannya. Nafasnya juga semakin laju dan tidak teratur. Aku terus mengurut batangnya dan membelai kepala cendawannya. Selepas lebih kurang 10 minit, Bayim menghela nafas panjang dan badannya sedikit terangkat. Kelangkangnya tertujah ke dapan. Dia memegang kepalaku dan meramas sedikit rambutku. Matanya terpejam dan batangnya berdenyut. Satu limpahan basah muncul di hujung bonjolannya. Cecair melekit itu membentuk tompokan yang agak besar dan nyata.
Kami saling tersengih. Aku bangun mendapatkan sehelai tuala lusuh untuk menutup kesan tompokan di pehanya. Tak lama selepas itu sesi menonton video kami pun tamat. Semua yang lain bangun untuk pulang ke rumah. Bayim sengaja berlengah-lengah kerana tak mau kantoi dengan ahli-ahli yang lain. Nasib baik bila dia bangun, baju T yang besar itu menutup hingga hampir ke lutut hahaha. "Best dak?" tanyaku. "Best laaa..." jawab Bayim manja.
"Satgi lepas maghrib adik mai lagi tau... Kita dua ja malam ni" bisikku ke telinga Bayim sebelum dia keluar pintu. Dia tersenyum dan mengangguk.
(PENGALAMAN PERTAMA BAYIM MENERIMA HANDJOB)
YOU ARE READING
Antalogi Kali Pertama
Short StoryKoleksi kisah-kisah aksi seksual kali pertama boyxboy. Mengandungi banyak adegan panas dan bahasa yang mungkin tidak sesuai bagi sesetengah pihak. Jika anda tidak suka, tolong jangan baca.