Part 1.

62 3 0
                                    

~Lil Peep- Princess~
|POV' CHLOE|
Ahoj! Dneska je můj první den školy z New Yorské střední. Jsem trochu nervózní, ale to se dá přežít. "Dost keců, Chloe!"  Řekl mi hlásek v mé hlavě. Ráno jsem se vzbudila na 7h ranní a s dobrou náladou jsem šla do koupelny ze sebe udělat člověka *smích*. Vyšla jsem už namalovaná a hezky učesaná z koupelny a šla ke skříni, abych se mohla nějak vyparádit. Hrabala jsem a hrabala, až jsem ve skříni našla outfit, který jsem uznala za vhodný.

Sešla jsem z mého pokoje do kuchyně, kde už byla mamka s táťkou

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Sešla jsem z mého pokoje do kuchyně, kde už byla mamka s táťkou. "Dobré ráno!" Řekla jsem a šla si nasypat a nasledně zalít cereálie mlékem "Dobré zlatíčko"  Odpoví mamka. "Jak se dnes těšíš do školy?" Řekl taťka, který jako každé ráno popíjel kávu a koukal na televizi, co se děje ve světě nového. "Ale jo, celkem jsem těším, ale pořád je to škola." Řeknu a poté se všichni zasmějeme. "Tak to jo, pospěš si, ať nepříjdeš pozdě." Odvětí mamka. Rychle dojím cereálie a už si beru černou džísku , boty, klíče a batoh. Rychle běžím ke dveřím "Ahoj mami, ahoj tati!" Zařvu za sebou a bouchnu dveřmi a běžím na autobusovou zastávku. Když jsem u školy, tak se na ni podívám a řeknu si: "Páni. To je, ale veliký." Jdu tedy ke škole a koukám všude kolem. Zbystřím svůj zrak, když si všimnu kluka, který se popadá za břicho smíchy a v ruce drží cigaretu. Moc dlouho na něj nekoukám a mířím rovnou najít ředitelnu.

Ahoj! Zdraví vás autorka @stellinazeo. Je to fanfikce o Adele Brandi a Lil Peepovi. Doufám, že se vám můj příběh bude líbit a, že bude úspěšný. See you later! ^^

Náhodné setkání | POZASTAVENO | Kde žijí příběhy. Začni objevovat