~Lil Peep - Beamer boy-
|PO'V CHLOE|
Už jsem byla zoufalá z toho, jak tahle škola je veliká. Tak jsem zaklepala na rameno první holce, co jsem viděla a doufala, že mi může poradit. Otočila se na mě blondýnka, vyšší než já a s milým usměvem se na mě otočila. "Copak potřebuješ?" Usmívala se od ucha k uchu "Um.. no, potřebovala bych najít ředitelnu, jsem tu nová.." oplatím jí usměv a upravím si popruch od batohu. "Tak pojď se mnou, všichni o tobě mluví. Jsem Chelsey Petersová, a ty?" Pokyne rukou ať jdeme a spolu se vypravíme najít ředitelnu "Jsem Chloe Austinová, ale můžeš mi říkat jak chceš." zasměju se a začnu si s Chelsey povídat o různých věcech. Zdá se být fajn, tak jsem ráda, že jsem si našla nějakou kamarádku. "Tady to je, doufám, že spolu budeme ve třídě." Mrkne na mě. "Děkuju moc, bez tebe bych to nenašla. Ahoj!" Mávne na mně a běží do třídy. "To je číslo" pomyslím si v hlavě a usměju se. Zaklepu na dveře od ředitelny a čekám na pokyn. "Dále" ozve se za dveřmi a já otevřu dveře, které poté zavřu. "Dobrý den, jsem Chloe Austinová a jsem tu nová" mile se usměju. "Ale joo, to jsi ty," Zasměje se a pokračuje "Moc rád tě tu vítám, tady máš rozvrh hodin, učebnice a klíček od skřínky, pojď dovedu tě do tvé třídy." Mile poděkuju a vezmu si už zmíněné věci, které si dám do batohu. Dojdeme k mé třídě, "Tady to je, doufám, že se ti u nás bude líbit a přeji moc štěstí, ahoj" odejde a já už do prázdna řeknu "Nashledanou". Nadechnu se a vydechnu, zaklepu na dveře a potom je otevřu. "Dobrý den, jsem tu nová". Učitelka se na mě mile, ačkoliv se mi to zdálo jako přetvářka, usmála. "Milý žaci, tohle je vaše nová spolužačka, seznamte se." Pokyne hlavou, abych se mohla představit. "Ahoj, jsem Chloe Austinová, je mi 19 a pocházím z LA." Porozhlédnu se po třídě a spatřím blonďatou holku, s kterou jsem se potkala už na chodbě, Chelsey. "Sedni si prosím tebe k Petersové." Pokyne hlavou a já už jdu za Chelsey do lavice. "Ahoj, Chelsey" zamávám a usměju se. "Ahoj, jako kdybych to neříkala" tiše se zasmějeme a začneme si povídat. Cítím na sobě nečí pohled, tak se ohlédnu a spatřím kluka s blonďatými vlasy, jak na mě kouká. Začervenám se, ale rychle odvrátím pohled. "Kdo je to?" Tiše šeptnu k Chelsey a ukážu na blonďáka. "To je Evan, je sice tichej, ale zase je tu ten oblíbený." "Aha" jednoduše odpovím a začnu si kreslit nějaký nesmyslný obrázky do sešitu.
ČTEŠ
Náhodné setkání | POZASTAVENO |
Fiksi PenggemarJsem nováček ve škole, nikoho jsem neznala, až když jsem potkala už od pohledu velmi zajimavého kluka ze zvlaštním stylem oblékání. Možná jsem na něj koukala až moc dlouho, ale naše oči se střetly. Chceš vědět o mém příběhu více? Ulož si ho do své k...