4.Dereku Měsíc

847 30 5
                                    

******v minulých dílech jste viděli ******************

Derek se podívá ke mě a podívá se na mě lítostným a smutným pohledem
,, El" začne.
,, Dereku, já už jsem ti odpustila. "
On se ke mě rozběhne a políbí mě
,, budeš se mnou znovu chodit?"
,, Dereku já........."

............ Současnost.............................

,, Dereku, já- dej mi pár hodin, něco teď musím vysvětlit Scottovi.
Ale v noci ke mě přijď. " Derek vypadal zároveň strašně šťastně ale i malinko smutně. Ale podle toho, co udělal potom, tak šťastně. Políbil mě. Rozloučili jsme se, já nasedla do svého Auta a jela domů protože už bylo 5 večer, sice brzo ale tak já mám ještě pár věcí dobalovat.

3 hodiny později :

Tak, už je 8 a já mám hotovo a i uvařenou večeři. Sice tady budu jen pár dní ale potřebovala jsem si to rozumně poskládat. Slyším chrastění klíčů a Scott vchází dovnitř s dalšími lidmi.
,, Ahoj Scotte "podívám se na ně.
,, STILLINSKI" zakřičím.
,, ráda tě vidím "a obejmu ho, objetí mi opětuje.
,, A ty Isaac Lahey" On kývne.
,, Já jsem Rose Elizabeth McCollová "podám mu ruku.
,, těší mě" odpoví a ruku přijme.
,, Scotte, to o čem jsem chtěla mluvit, ví o tom oni dva?" ukážu na Stilese a Isaaca. On kývne.
,, Takže vím o tom tak protože jsem čarodějka a můžu se přeměnit v úplného vlka." přeměnila jsem své oči na žluto-červeno-zeleno-modro-fialovou. Všichni zalapali po dechu. Měli hodně otázek a tak a já jim na ně odpověděla. Co jiného mi zbývalo. Já jsem se jich ptát na jejich schopnosti a tak dále, nemusela protože to jako čarodějka poznám.

Osprchovaná, v ručníků a spodním prádle, jdu do pokoje načež hned ze sebe shodím ručník a koukám do skříně, když najednou někdo zaklepe. Hned odpovím:
,, dále " je mi celkem jedno že stojím ve spodním prádle, určitě už někdo viděl holku ve spodním prádle.
Poznala jsem, že je to Isaac.
,, Co potřebuješ Isaacu " vytáhla jsem si tričko s krátkým rukávem po Derekovi a kraťasy.
,, No já jen jak dlouho tady budeš bydlet, protože já tu bydlel před tebou." a zarazil se mu dech protože jsem se ještě neoblékla a otočila se.
,, Co je? "zeptám se ho.
,, N-ic nic" zakoktal se.
,, jsem tu jenom na 2 noci-"ukázala jsem na mou skříň -,, ale potom půjdu do svého a jestli chceš mám velký barák, takže jestli tě Scott vyhodil můžeš bydlet u mě, mám velký dům ale teď budeš spát na-" otočila jsem se na volný čtverec na koberci a udělala jsem další postel, sice to stálo moc energie ale zvládla jsem to.
,, - jo, tady. "
,, děkuju moc, já jdu do sprchy "řekl.
,, dobře" odpověděla jsem hned jak zavřel dveře, tak do pokoje přišel Derek oknem. Řekla jsem mu
,, Ano"  ,, Copak ano? " ,, Ano, budu tvoje holka" a políbila jsem ho, do polibku spolupracoval.

********pokračování příště *****

Střepy minulosti /TEEN WOLF/Kde žijí příběhy. Začni objevovat