Škola už skončila a já jedu domů. Isaac se přidal do mojí smečky, Derek se vzdal moci Alfy a je v mojí smečce. Ale Alfa smečka to neví. Dneska se s nimi neboli s Enisem-Scott s Derekem poprali ve výtahu.
,, Zlato? "řeknu Derekovi protože si čte knihu.
,, Ano?" řekne a podívá se na mě.
,, Dáme si vanu? "zeptám se. On na to ani neodpoví. Jen odloží knížku a začne mě líbat. A už jdeme do vany. Po asi jedné a půl hodině jsme vyšli. Já jsem si dala Derekovo vyprané tričko a šli jsme spát.
Další den ránoDneska je sobota a v pátek jme ještě zjistili že je Erika je mrtvá a Boyd s Corou- Derekovou sestrou--se ukrývají v první Beacon Hillské národní bance. Teda ne sami, prakticky Alfa smečka, je to hodně složité.
,, hoši dneska chvilku odpočinek a protože vím že nemáte skoro žádné věci, jde se nakupovat " na to jen oba dva zamručeli.
,, fajn tak já vám něco koupím." Na to jen kývli a dal se věnovali televizi. Já jsem si jen povzdechla a jela nakupovat, i když mě to samotnou moc nebaví.O 2 hodiny později :
Takže Derekovi jsem koupila 2 páry bot, trička, mikiny, tepláky, nátělníky. Isaacovi to samé, ale ne úplně. A už jedu domů. Pak jsem koupila hodně potravin a dalších věcí do domácnosti.
Zaparkuju v garáži a telekinézí nosím nákup.
,, Jsem doma" řeknu protože vím že mě slyší.
,, pojďte sem do kuchyně "řeknu znovu načež oba jsou do minuty tady.
,, zavřít oči a nepodvádět" řeknu a oni zavřou oči. Do rukou jim dam krabice s botami a tašky s oblečením a zakončím to třešničkou na dortu-oreo tyčinkou.
,, otevřít "řeknu a oni rozzářeně dívají na to co jsem jim koupila. Derek mi jako poděkování vytiskne polibek a Isaac mi poděkuje.
,, zítra je náročný den, tak pojďte spát"Pokračování příště..........
ČTEŠ
Střepy minulosti /TEEN WOLF/
VlkodlaciCo když se minulost bude opakovat? Měl Scott McColl sestru? Měl Derek jinou přítelkyni než Kate Argentovou? Mnoho otázek málo odpovědi ale snad se toho dočtete Konec druhé série. Ne všechno je podle seriálu. #1 lydiemartin ~5.6. 2020 #6 werew...