Teď učím první hodinu, matematiku. Najednou někdo zaklepal na dveře. Šla jsem se podívat kdo tam byl stál tam jeden kluk. Ředitel mi ho předal s tím že je nový žák a odešel. Hned potom jsem se podívala na žáka a poznala že je to Ben.
,, Bene ty budeš jako žák? "řekla jsem s údivem.
,, jo a taky tě zdravím lachtane" oba jsme se zasmáli.
,, tak pojď aby si nemysleli co všechno tady děláme "a otevřela jsem dveře. Jako první jsem šla já.
,, Takže puberťáci tohle je nový žák, představ se nám." usmála jsem se na něj. A on začal povídat. Stiles začal něco špitat Scottovy. BEN domluvil a šel si sednout vedle Dannyho z druhé strany. Ethana to pěkně naštvalo. No zpět k věci. Stiles něco špital Scottovy a tak jsem řekla.
,, Pane Stilinski podělte se se mnou o tom co jste s panem Mccolem sdílel. "
,, eehh ro-tedy paní učitelko je to nutné?"
,, Samozřejmě že ne pane Stilinski ale když už stojíte pojďte nám vypočítat příklad. " napsala jsem na tabuli:( 12 :18 )×(-9 )
7 34 5. Stiles se zvednu a nejistě šel k tabuli. Já jsem se jen zákeřně usmála. Už tak pět minut tady stojí a nejde mu to.
,, tak nerada vám to říkám ale budu si vás muset vyzkoušet ústně "Stiles jen zašeptal
,, ne jen to ne" já jsem se na něj usmála a řekla
,, nebojte se bude to lehké. "
,, v roce 2015 bylo osázeno v Oxfordu celkem 28 694 ha pole bramborami. Průměrný hektarový výnos byl 21 000 kg brambor z jednoho hektarů. Kolik tun brambor bylo zklizeno?",, Takže začneme tím že 28 694 vynásobíme tím 21 000 což se rovná..... Ehh...... 6 025 740. Takže brambor bylo sklizeno 6 025 740 tun?"
,, to se mě ptáte pane Stilinski? "
,, Ne to ne paní učitelko" řekl tím způsobem 'dej mi jedničku, protože vím že to mám dobře, a nechci tě urazit' já jsem se jen usmála a řekla.
,, Píšu vám jedničku ale ať si příště s panem Mccolem nevykládáte. Sednout? "zkoro jsem na něj zakřičela. Potom řekl Scottovy,, co jsem ji udělal?" řekl ztrápeně. Scott se na to jen zasmál.
ČTEŠ
Střepy minulosti /TEEN WOLF/
WerewolfCo když se minulost bude opakovat? Měl Scott McColl sestru? Měl Derek jinou přítelkyni než Kate Argentovou? Mnoho otázek málo odpovědi ale snad se toho dočtete Konec druhé série. Ne všechno je podle seriálu. #1 lydiemartin ~5.6. 2020 #6 werew...