Kap 1 - Vill ha dig

452 3 0
                                    

Asså vad vill hon mig? Vad är hennes problem?
"Amanda det räcker, sluta klaga på mig hela tiden. Jag gör mitt bästa" sa jag till henne och stirrade argt.

"Panos, jag är rädd bara, snacka inte med tjejer snälla. Jag älskar dig"

"Det räcker, hör inte av dig mer" sa jag till henne och vände mig om.

Jag gick med snabba steg därifrån och vände mig inte om alls. Men jag ångrade mig.. Jag älskar ju henne , eller jag tror det...

*Nästa Råcksta*
Kollade igenom min mobil och hittade ett kik meddelande från en tjej.
"Hej"
"Hej" svarade jag tillbaka.
"Hur mår du?"
"Bra, vem är du?"
"Äh, haha vi känner inte varandra"
Nehe, om vi inte känner varandra fuck fick hon min kik. Ännu en jobbig brud eller vad.
"Aha, haha okej men hur fick du min kik?" Frågade jag henne.
"Genom en kille bara, kan sluta skriva om du vill?"
"Nejnej, det lugnt asså"
"Aa okej, hur gammal är du?" Frågade hon mig, varför bryr hon sig så mycket för? Shiiit, polisförhör.
"Jag är 99a, du?" Svarade jag drygt
"Du ser äldre ut, jag är 98a" svara hon tillbaka.

Jag ville så gärna sluta skriva med Sandra för att inte såra Amanda men något i mig fastnade för henne.

Sandras perspektiv
Jag tog upp min mobil och letade efter Shabbes nummer och ringde upp honom.

"Shabbe, han är 99a och du är 97a, varför ber du folk kontakta han och lura honom till dig? Skärp dig, jävla barn" skrek jag på honom och klickade.

Han var snygg, den där Panos. Han var rolig att skriva med, han fick mig att le, det kändes konstigt men bra. Vi hade börjat snacka i princip varje dag, det kändes konstigt om vi inte sa godmorgon till varandra.
Jag hade åkt ända till Rotebro där min moster och kusin bodde. Jag skulle vara barnvakt åt min kusin för moster skulle jobba kväll. Jag satt med henne men var ändå så osocial, Panos tog hela min uppmärksamhet. Det var helt galet. Min moster kom senare på kvällen och var helt slut så hon och min kusin gick och lade sig. Jag gick till skåpet där min moster hade sin alkohol och hällde upp ett glas vin.
*Pling*
"Hej sötnos"
"Hej Panos"
"Vad gör du?"
"Ingenting, du?"
"Ligger i sången bara"
"Skönt, kan jag ringa?"
"Kan jag ringa imorgon istället, farsan gillar inte när jag pratar i telefon på kvällen"
"Aha, aa det är inga problem" sa jag lite besviket, ville så gärna prata med honom, hade faktiskt inte hört hans röst och vi hade pratat närmare 1 vecka.

"Jag ska lägga mig sötnos, jag hör av mig till dig imorgon"
"Okej, godnatt" skrev jag och lade ner telefonen.
Jag fortsatte kolla på tv och smutta på mitt vin tills mina ögonlock började bli tunga. Jag gick upp, borstade tänderna och gick och la mig.

*Tisdagen*

Det hade varit en jobbig dag i skolan, morsan hade tvingat mig att vara med på idrotten för jag riskerade F. Jag var helt osminkad, mjukiskläder på mig och var bara helt utmattad. Ville bara träffa honom, han jag tänkte på hela tiden. Ska jag skriva till honom..?

"Hej Panos, har du lust att träffas idag?"
"Javisst, när?"
"30 min? Haha"
"Såklart, smsa mig när du är i närheten av stan"
"Okej" svarade jag och la ner mobilen i jackan.

Var så jävla nervös i tunnelbanan, han såg så bra ut på bilder och hans röst va att dö för. Men jag hade fan mjukiskläder på mig och en bulle i håret, tänk om han kom helt fixad.. Ju närmare stan jag kom, desto mer ångrade jag mig..

Släpp tagetWhere stories live. Discover now