Kap 3 - Kyssen

224 0 0
                                    

Jag satt med Panos i McDonalds inne i stan. Han satt på en stol till höger, den i mitten var tom och jag satt på vänster stol. Han satt och kolla på mig och log och jag rodnade lite sen log jag tillbaka, han kom till stolen i mitten, la sin hand på mitt ben och kysste mig.
Det var den absolut bästa kyssen jag någonsin fått, hans läppar mot mina var det skönaste jag känt på länge.

"Haha" fnittrade jag osäkert och han log mot mig, tog min hand och vi gick ut från McDonalds. Det jag hatade mest var att han fortfarande var tillsammans med Amanda och jag kände mig.. Taskig mot henne.
Jag och Panos gick runt i stan ett tag innan vi båda tog tågen hemåt.

Panos perspektiv:
Vad gör jag? Träffar Sandra men är tillsammans med Amanda. Jag har börjat få känslor för Sandra.. Och om jag tänker efter så tappade jag mina känslor för Amanda innan jag och Sandra började snacka..

"Amanda, vi måste snacka" skrev jag till henne.
"Aa älskling?"
"Jag orkar inte med det här längre, vill inte vara tillsammans med dig mer"
"Va, vad menar du? Driver du eller vad?
"Nej, jag driver inte.."
Vi fortsatte skriva lite till och tillslut var det bara slut och jag var inte ledsen, inte arg utan jag var lättad. Jag och Amanda bråkade ofta, väldigt ofta och tillslut försvann känslorna bara.

*1 månad senare*

Jag och Sandra var nu tillsammans, vi hade det bra tillsammans och jag var lycklig med henne. Det har snart gått 1 månad sen jag och hon blev tillsammans. Jag mådde dåligt, kände mig inte tillräcklig för någon och speciellt inte för Sandra. Hon visste inte hur jag mådde för jag berättade helt enkelt inte. Det var jobbigt att hålla inne allting, väldigt jobbigt.
Jag ringde upp en kille och mötte upp honom.
"Har du något?" Frågade jag honom
"Aa, för 1 det blir 200"
"Okej" sa jag och tog emot den. Han hade rullat den till mig också. Jag gick hem, jag va i mitt rum och väntade på att familjen skulle gå och lägga sig. Jag öppnade fönstret i mitt rum, la jointen mellan mina läppar, tog upp tändaren och tände på den. Att andas in röken och sakta blåsa ut den var skönt. Jag kollade igenom min mobil och hittade Amandas nummer.
"Hallå?" Sa hon
"Hej" sa jag och hostade lite
"Panos?"
"Aa, det är jag"
"Vad ä-" hann hon säga innan jag avbröt.
"Vad gör du baby?"
"Inget sj älskling?"
"Ingenting"
"Jag är kåt Panos"
"Äre så?"
"Aa baby"
"Kom då" sa jag till henne och jag hörde hur hon började stöna lite.
"Åh va sexig du är"
Vi fortsatte att snacka och vi båda började att stöna högt. Tillslut somnade vi.

Jag vaknar upp nästa dag och inser vad det är jag har gjort. Jag känner mig äcklig , fittig. Vad är det jag har gjort?!

Släpp tagetTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang