*5 månader tidigare*
"Aj, släpp mig det gör ont"
"Hora, hålkäften" skrek han och örfilade min vänstra kind, det gjorde så jävla ont.Han slängde in mig i väggen så jag slog till mitt huvud och sedan landade på magen. Jag la min hand på mitt huvud och insåg att jag blödde.
"Vem fan är du att göra slut med mig din lilla slyna? Ha vem är du" skrek han medans jag bara stod där.
"Ismail, snälla det gör ont.." Sa jag samtidigt som jag grät.
"Först vill du inte ha sex med mig så jag måste tvinga mig in i dig och nu vill du göra slut med mig? VA? Vill du det?"
"Nej Ismail, förlåt snälla förlåt mig jag vill inte göra slut snälla" snyftade jag fram.I flera månader hade det här pågått. Jag hade inte känslor för han, men jag var med han mest för alkoholen och ciggen han köpte hela tiden till mig. En dag så slog han mig för att jag var "uppkäftig", vem fan tror han att han är? Som kan gå runt och misshandla folk.. Och våldta de..
"Ismail snälla" sa jag med tårfyllda ögon.
"Vad?" Skrek han
"Gör inte såhär mot mig.. Snälla"
"Jag gör va fuck jag vill mot dig"När han var klar så lade han sig bredvid mig med sin arm runtom mig och somnade. Jag kollade på han och undrade hur någon kan utsätta en annan människa för sånt här. Jag drog av täcket och jag såg en massa blåmärken på mina ben och mage. Jag insåg att sängen var helt blodig, av mitt blod, när han försökte tränga sig in i mig.. Jag gick in i duschen och började tvätta av mig, jag började gråta, jag hade lust att skrika, jag ville bara skrika, jag satte mig i badrummet och fortsatte att gråta när Ismail bankade på dörren.
"Vänta, jag duschar" ropade jag men han fortsatte att banka i dörren.
Jag virade handduken runt min kropp och Ismail sparkade in badrumsdörren.
"Hålkäften Sandra, din våldtagna hora" sa han och gick ut.Nu är jag äntligen hemma. Och allt jag tänkte på var Ismail, hans händer som letade efter mitt underliv samtidigt som jag skrek nej.
Jag behövde gå ut, dricka, röka på, bara glömma."Fest ikväll?" Skrev jag till Erika
"Aa , jag hämtar upp dig vid 8? Vi ska klubba."
"Bästa, vi ses då"Jag tar en ordentlig dusch, sen går jag in i mitt rum där jag tar på mig mina spetstrosor och min rosa Bh. Jag tar på mig mina tighta svarta jeans som visar upp mina kurvor och en tröja som kom lite under naveln.
"Vi är utanför" skrev Erika.
Jag gick till mina föräldrar, sa att jag skulle ut.
"Igen?" Sa mamma
"Ja, vadå?"
"Sandra, det räcker. Vad är det med dig? Du går ut varje kväll"
"Bry dig inte" sa jag argt och smällde igen dörren.
Jag hoppade in i Erikas bil, där satt Ali, Josefin och vi skulle träffa på de andra vid klubben."Fitta, mitt fake leg" sa jag och letade.
"Kolla bh-n" sa Ali och skrattade
"Haha där var den" sa jag och log mot honom.Dörrvakten vid klubben frågade efter leg, vi visade upp de och kom in. Det var högljudd musik, överallt var det folk som kladdade på varandra. Jag gick till baren och beställde en shot så jag snabbt skulle bli varm i kroppen. Precis när jag ska betala så kommer en kille och tar bort min hand.
"Vad beställde hon?" Frågade han bartendern.
"En shot tequila"
"Här har du" sa han och gav honom pengarna.
"Tack, men asså det behövdes inte" sa jag och log mot honom.
"Det kanske inte behövdes men jag ville"När jag hade druckit ett par glas så tog jag hans hand och drog ut han till dansgolvet.
"Vad heter du sötnos?" Viskade han i mitt öra
"Sandra, vad heter du?"
"Imran" sa han och drog mig lite närmare honom.
"Jag vet vad han har gjort mot dig, du måste polisanmäla honom"
"Va?" Sa jag chockat
"Jag kan hjälpa di-" sa han innan jag avbröt honom.
"Hur vet du vad han har gjort? Är du hans vän?"
"Nej jag ä-"
"Du är visst hans vän" sluddrade jag fram.
"Kom jag hjälper dig hem"
"Nej, jag klarar mig ganska bra själv"Jag vinglade fram till utgången, Erika och de andra syntes inte till, jag bara gick och jag vet inte vart jag hamnade.
KAMU SEDANG MEMBACA
Släpp taget
Fiksi RemajaDen här berättelsen handlar om en 15 årig kille som heter Panos och som bor i huvudstaden Stockholm. Han har en tjej som heter Amanda och de har varit tillsammans ett par månader. Sen dyker helt plötsligt en annan tjej upp, vem..?