2.mohu K Němu Cítit Něco Víc

227 7 1
                                    

Viděla jsem Jakuba jak mi rozcucháva vlasy a doběhl pryč

J:vole vlčku!
Zasmála jsem se a rozběhla se za ním pro moje štěstí jsem ale zakopla a spadla někomu do náruče hned jsem uslyšela kubův smích podívala jsem se kdo to je a viděla Petra který se na Mně usmál a já na něho taky.

J:promiň ale to udělal tenhle debílek
Omluvila jsem se a trochu rudla v tvářích.

P:v pohodě
Usmál se a já se zvedla z jeho náruče a koukala mu do očí stejně jako on mě.

J:jinak jsem Sára
Zasmála jsem se

P:petr
Chvíli mi ještě koukal do očí ale pak oční kontakt přerušila a otočila se na doriana

J:už budu muset kluci tak pa
Všechny jsem objala a petrovy rozcuchala vlasy těsně před tím než jsem odešla tak mě zastavil dominik

N:a mohl bych vědět tvůj Instagram?

J:mohl je to - sáruš-
Nadiktovala jsem mu ho on poděkoval a já odešla domů. Hned jak jsem vešla do bytu zavřela jsem za sebou dveře a oddychla si šla jsem do pokoje za moji spolubydlící a zároveň kamaradkou eli.

J:čau!
Pozdravila jsem ji hned když jsem vešla do pokoje tak zrovna koukala na netflix.

E:za chvíli teď nemůžu
Řekla a furt koukala na seriál jen jsem se zasmála a šla do pokoje hned jak jsem otevřela mobil měla jsem tam několik oznámení. Chvíli jsem je nechala a šla na youtube kde na mě hned vyjela písníčka: Nik tendo-hvězdy ft. Calin. Písničku jsem si dost oblíbila. A párkrát si ji poslechla pak jsem ale dostal oznámení od Instagramu.

@goldcigo vás začal sledovat
@yzomandias vás začal sledovat
@dorian_wave vás začal sledovat
@27wolfenstein vás začal sledovat

Nad všemi jsem se pousmála a šla rovnou přidat novou fotku

Nad všemi jsem se pousmála a šla rovnou přidat novou fotku

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Když usínám vidím hvězdy padat 🌠

Hned jak jsem ji zveřejnila šla jsem si vzít do kuchyně nějaký jídlo. Takže jsem si vzala jablko které jsem následně umyla a šla zpět do pokoje. Hned mi to dalo oznámení že několik lidí už fotku lajklo mezi nima byli samozřejmě i kluci. Otevřela jsem mobil a viděla že fotku někdo i okomentoval.

Goldcigo:to je moje songa!😎😂

Jen jsem se zasmála a dala si telefon ta nabíječku a šla se vy sprchovat. Pak jsem se odlíčila a už v pyžamu šla za Elis do pokoje.

J:už máš čas?
Zasmála jsem se po vstupu do jejího pokoje

E:jo mam😂
Zasmála se a já si sedla vedle ní na postel a začali si povídat. Já ji pak řekla o klucích.

J:jo a ještě znám Petra ten je taky menší a má hnědý vlasy a kroužek v nose.

E:jo znám všichni dělaj hudbu jich se drž
Zasmála se

E:petr byl dřív moje platonická láska.
Dodala a usmála se nad tím

Ještě asi půl hodiny jsme si tam povídali ale já pak šla do pokoje kde jsem si vzala telefon do ruky a viděla oznámení na Instagramu.

@goldcigo vám poslal zprávu

Hned jsem šla do directu a podívala se co mi píše.

Goldcigo:ahoj jak je?

-sáruš-:ahojky celkem dobry ale zejtra se mi nechce vůbec do školy 😑

Hned mi přišla další zpráva. Takže jsme si asi hodinu psali pak jsem se ale rozhodla jít už spát takže jsem s ním psaní ukončila a šla si lehnout. Chvíli jsem jsem jen tak ležela a přemýšlela jestli je možný že k dominkovy můžu cejtit něco víc když se skoro neznáme ale pak jsem už propadla do říše snů.

Ráno
Tentokrát jsem vztala včas a vše stíhal v klidu ale jinak ráno bylo samé co vždy :hygiena, snídaně, a už jsem musela jít do školy. Po cestě jsem měla v uších sluchátka a poslouchala různé písničky už jsem viděla budovu školy ale někdo mi rozcucha že zadu vlasy a já se lekla a otočila se hned jsem se uklidnila když jsem viděla...

Omlouvám se za horší kapitolu ale je to začátek 😅můžete do com. Napsat kdo si myslíte že to bude
Jiank budu ráda za každý vote ❤️

They Change My Life [pozastaveno] Kde žijí příběhy. Začni objevovat