Hned když jsem viděla Petra uklidnila jsem se a začala se smát. A chtěl odjet na skatu na kterým jel ale já ho zastavila jen se na mě zvědavě otočil.
J:mě tu jako necháš?🥺
Podívala jsem se smutně a on se usmálP:musím čekaj na mě kluci uvidíme se ve škole princezno
Pohladil mě po tváři a rozjel se pryč. Chvíli jsem ještě koukala na jeho postavu ale pak jsem se pomalím tempem rozešla ke škole kde jsem uviděla Davida a Kubu. Šla jsem k nim a bavila se s nima po chvíli jsem si i všimla party 4 kluků mezi nima byl i Petr. Chvíli jsem se na něj dívala ale pak jsem slyšela kubu.Yzo:no nene pan Citta se uráčil přijít.
Zasmál se a já se otočila a viděla domču jak jde a má brejle a přes hlavu kapuci.šel k nám a pozdravil se s klukama pak se otočil na mě a usmál se a objal mě já mu obětí opětovala.J:a proč neměl přijít nebo co?
Zasmála jsem seN:včera jsem trošku pil
Yzo:trošku
Zasmál se a já a David s ním pak se ale otevřela škola a my šli do vnitř kluci šli ke svým skřínkám. Byla jsem u skříňky a zavírala ji a chystala se odejít do třídy ale někdo mě chytil za ruku a přitlačil ke skříňce byl to PetrP:tak se znovu vidíme
Řekl s úsměvemJ:no vidíme
Zasmála jsem seP:co kdybychom šli za školu?
Hned řeklJ:no já nevím nikdy jsem za školou nebyla
P:tak poprvé
P:prosim 🥺
Udělal psí oči a tomu prostě nejde odmítnout.J:tak jo
Zasmála jsem se a on mě hned chytl za ruku a popletl si se mnou prsty. Nad tím jsem se zasmála a šla s ním někam kde jsem to neznala. Když jsem tam přišli stali tam 3 kluci které jsem viděla i před školou. Všichni se na nás podívali a Petr pustil mou rukuP:tak kluci tohle je Sára. Sáro tohle je indigo,calim,kojo.
Představil mi všechny a já se Usmála a se všemi se seznámila.
I:chceš?
Nabídl mi indigo cígo ale já jen Zakyvala hlavou na náznak ne. Jen pokrčil rameny a sám si zapálil. Byli jsem tam celou první hodinu a pak šli zpátky do školy hned jak jsem přišla do třídy jako první mě zaznamenal Dominik. Který se ke mě rozešelJ:copak?
Usmála jsem se když byl u měN:s kým si byla?
J:to neřeknu
Usmála jsem se a chtěla odejít k lavici ale Dominik si mě za ruku přitáhl zpětN:jdou s tebe citít cíga
Řekl a smutně mi koukal do očíJ:noa
Odpověděla jsem mu a pořád koukala do jeho očíN:proč?
J:chtěla jsem to zkusit.. Ale potáhla jsem si 1 a hned ji dala zpátky pet..
Zastavila jsem se a viděla že je na něj asi dost naštvanejN:petr?
Zeptal se a v jeho očich byla vidět zlost ale zároveň smutek.J:jo
Už nic neřekl a odešel. Já šla pomalu za klukama hned jsem si sedla vedle Davida a ten se na mě Usmál. Jakub mezitím mluvil s Dominikem.J:Davide...
D:ano
J:jde milovat 2 lidi najednou...
D:no jo proč?
J:teď to neřeš.
Jen kývla a vzal mě kolem ramen a já mu položila hlavu na rameno. Po chvíli přišel Dominik a kývl hlavou ať jdu za ním. Šla jsem za nímN:musíme si promluvit takže po škole jsem ke mě jo?
Kývla jsem a on se zas Usmál miluju jeho úsměv.Po škole
Byla jsem u skříňky a čekala na Dominika po chvíli přišel a my šli bez slova k němu. Promluvili jsem až v jeho bytu.J:o čem si chtěl mluvit?
Nic neřekl a políbil mě. Chvíli jsem byla překvapená ale pak jsem ho vzala za zátylek a přitáhla si ho blíž. Z polibku se stalo líbání. Když nám oboum došel vzduch dotáhl se a já mu koukala do očí.J:promiň ale nejde to
Řekla jsem po chvilceN:proč ne?
J:miluju vás 2...
Doufám že se vám část líbila ❤️
ČTEŠ
They Change My Life [pozastaveno]
Hayran KurguZamotali mi tolik hlavu že jsem pomalu zapomněla kdo jsem já a s kým budu šťastná Příběh o 18 léte saře které se změní život