1. BÖLÜM

15 4 34
                                    

Bazen düşünürüm. Neyi düşündüğümü...

Babamın ölümü sarsmıştı belki beni... Belki de annemin bana olan ilgisizliği... Yoruluyorum...

Geçen sene tam bu gün öldü benim babam. 6 Temmuz 2019. Belki de hayatımda en değer verdiğim varlığı kaybettim.

O gün babam ve annem erken kalkmıştı. Tatile gideceklerdi. Kendimi kötü hissediyordum onları yolcu ederken. İçten içe biliyordum kaza yapacaklarını... Onlar gittikten yirmi dakika sonra kötüleştim. İçim yanıyordu. Hemen annemi aradım "İyi misiniz?" sorusunu yöneltmek için. Açtı annem telefonu, bekle hoparlöre alayım baban da duysun seni dedi tam o sırada büyük bir gürültü... Korna sesleri... Ben biliyordum kaza olacağını. Hissettiklerim çıkıyor işte... Neyse ben telefonu kapatmadım. Karşı taraftan da kapatılmadı. Her şeyi duydum kısa bir süre sonra ambulans polis sesleri etraftakilerin sesleri... Sonra görevlinin yaşıyor diye bağırışı.. Sonra ne mi oldu telefonumun şarjı bitti...

Sonra bir şekilde annemin yaşadığını babamın ölümünü öğrendim, uzun bir süre psikolojik tedavi gördüm. İşe yaradı mı, yaramadı mı bilmem. İnsanlar hep acıdı bana. Hem de psikiyatr desteği aldığım için.

Şimdi size biraz da kendimden bahsetmeliyim sanırım. Ben Beste Kalen. Lise 2 öğrencisiyim. Yıldızları severim. 15 Nisan 2005 doğumluyum. Hayatı asla dolu dolu yaşayamayan ama sürekli delilikler yapmak isteyen bir ruhum var. Sade sever mavi ve siyahın uyumuna bayılırım. En sevdiğim yemek ne bilmiyorum. Ama eskiden babamla hep pide yerdik. Kaşarlı pide vazgeçilmezimdi. Babam genelde kıymalı pide yerdi lakin arada başka türler de denerdi. Değişikliği, yeni şeyler denemeyi severdi babam. Bu huyumda anneme çekmiştim. Ben değişiklik sevmezdim. Hep aynı şeyleri giyer, hep aynı şeyleri yer, hep aynı yerleri gezerdim.

Bence şimdilik bu kadar kendimi anlamam yeter. Ya siz kendinizi tanıtmayacak mısınız?

~~~

Merhaba. İlk bölümle karşınızdayım. Genelde bu bölümü okumayı sevmem. Ama şimdi anladım ki yazarın en sevdiği kısım burası olsa gerek. Kendini yansıtan kısım burası galiba ayna gibi. Gerçi kendime yazar diyecek kadar ne yaşadım bilmiyorum ama ben de yazarım, amatör bir yazar...

Bölümü oylamak zorunda değilsiniz ya da yorumlamak... Ama belki sorularıma cevap vermek isteyenleriniz vardır. Onları hemen aşağıya alalım.⬇⬇


Adını söylemek ister misin?

Kaçıncı sınıfa gidiyorsun?

Ne zaman doğdun?

Değişikliği sever misin?

Eğer soruların devamını istersen buraya yorum yazabilir misin?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 09, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SONSUZ KRALLIĞIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin