Han modtager en snap af en der hedder 'Skaat<3'. Jeg kigger med, det er et billede af en vildt pæn tøs, med teksten 'Er du stadig sammen med hende der den klamme??' jeg så hans svar, 'ja desvære..:('. Jeg går ud på toilettet og begynder at græde da jeg har låst døren.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Da jeg er ved at være okay igen går jeg ind på værelset og ligger mig i sengen igen. Jeg ligger mig med ryggen til Marcus længst væk i sengen fra ham som muligt. Efter laaang tid falder jeg endelig i søvn.---------------------------------------------------------Dagen efter: ------------------------------------------------------
Jeg er lige vågnet og klokken er sårn 10, alt fra i går kommer tilbage til hovedet nu. Jeg har aldrig hadet en fyr så meget som jeg hader Marcus lige nu.
Jeg står op og går i bad. Jeg er i bad i omkring en hel time og jeg står bare og græder og tænker i badet. Efter noget tid da Jeg er færdig går jeg ud af badet. Jeg tager 1 håndklæde om min krop og 1 håndklæde om mit hår og går så derefter ind til mit tøj skab og finder noget pænt og afslappet tøj.
Jeg laver en god marmelade mad og en kop kamillete til morgenmad. De andre vågner langsomt op og så skiftes de til at gå i bad. Jeg siger godmorgen til Malle og Tinus men ignorerer Marcus. Han er vidst også ret ligeglad. Som dagen går har vi bare slappet af, det netflix og spillet lidt.
Marcus tager fat i mig..
Marcus: ''Emma hvorfor ignorerer du mig?''
Mig: ''Hvorfor er du sammen med mig?''
Marcus: ''Nok fordi jeg elsker dig Emma''
Mig: ''Ja det kunne jeg da godt se i din besked i går''
Marcus: ''Læser du mine beskeder?!''
Mig: ''Du ville jo ikke fortælle mig en skid!''
Marcus: ''Det kan du ikke være bekendt!!''
Mig: ''Så det er min skyld at du er sammen med mig men du ikk vil?!''
Og så blev han stille..
Nu kommer Amalie og blander sig
Amalie: ''Hey, Hey, Hey! Hvad fanden sker der lige her?!''
Mig: ''Det er bare Marcus der ikke kan finde ud af at slå op så det gør jeg!!''
Marcus: ''Hvad?! EMMA DET KAN DU SQU DA IKKE BARE GØRE!!!''
Mig: ''Det kan du da se! MARCUS VI TO ER FÆRDIGE!!''
Marcus: ''Men Emma.. Jeg elsker dig jo for helvede!''
Mig: ''Det skulle du da have tænkt over noget før!.''
Og med det sagt går jeg grædende i seng.--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Anede ikke hvad jeg skulle skrive så det er det for dette kapitel..
UNDSKYLD AHA
Dette kapitel er til ære for millesophie som hele tiden spørger mig om nyt ahah 😘
Undskyld for dårligt og kort kapitel hahaha
Har du, Ja dig, dig der læser dette, har du nogle idéer? Så må du meget gerne lige skrive ahah.Antal ord: 453
YOU ARE READING
What is this ?? ?? (M&M)
FanfictionSKRIV GERNE PRIVAT TIL MIG HVIS DU HAR IDEER TIL BOGEN:) Masser af romantik:) Hun kan lide ham, han kan lide hende sådan er det også for hendes veninde og hans tvillingebror. THE AMAZING BOYS ARE IN THIS BOOK;)