Kapitel 10

11 1 1
                                    

-Jeg spurgte så stille om jeg måtte putte mig op ad ham og det måtte jeg heldigvis godt. Og sådan faldt vi i søvn, han lagde på ryggen og jeg lagde med hovedet på hans brystkasse.-

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg vågnede op og kom hurtigt i tanke om dagen før. Jeg kiggede rundt, Oscars værelse. Han er der ikke? Jeg har stadig hans hoodie på, den går helt ned til midten af mine lår. Jeg er ret lav i forhold til de fleste. Jeg finder mit tøj men jeg føler squ ikke for at have det på igen i dag.. Jeg lader være med at skifte og går ned i køkkenet efter et glas vand.

Da jeg kommer ned kan jeg se at Oscar står og laver morgenmad, ristet brød med æg og bacon. Jeg står bare i mine egne tanker og kigger på ham. Han opdager mig og begynder at smile, jeg smiler bare tilbage til ham så godt som jeg kan. Jeg er ret smadret.. Jeg går hen til køkken bordet og sætter mig på bordet, lidt svært fordi jeg er så lav aha. Han griner lidt og kommer så hen til mig, han kommer ret tæt på og jeg får en masse tanker i hovedet. Han åbner så skabet over mig og tager to glas og går lidt væk igen.

Jeg hopper ned fra bordet og henter min mobil inde i stuen hvor jeg glemte den i går. Jeg går tilbage til Oscar i køkkenet, sætter mig på bordet igen og går på snapchat. Jeg kigger alle snaps igennem, jeg har fået en del fra Marcus.. Jeg åbner bare og de er bare streaks eller undskyld. Jeg skriver bare ''Marcus skrid, jeg er ikke dit legetøj. Find en anden. Når nej, det har du jo allerede gjort. Hyg dig. Jeg kommer ikke tilbage til dig! Skriv når du er taget hjem igen så jeg kan komme hjem til mig selv igen:) Farvel Marcus.''. Jeg kigger så resten af snapchat og pludselig kommer Oscar og tager min mobil. Han stiller sig så mellem mine ben, med ryggen til mig. Jeg kan lige kigge med over hans skulder. Han går ind og søger på en snapchat bruger, jeg vil gætte på ham selv, og så tilføjer han. Vi sætter os hen til spisebordet og spiser det mad som Oscar har lavet. Det smager vildt godt. Der er stilhed, ikke akavet, bare stille. Efter det hjælpes vi med opvasken og så ser vi egentligt bare noget film. 

Klokken er efterhånden ved at blive 18, så vi beslutter os for at købe noget pizza og alkohol. Jeg har egentligt bare rendt rundt i Oscars hoodie hele dagen og beslutter mig for at jeg bare tager mine jeans på og beholder hans hoodie på. Da vi er klar går vi. Vi går først ind og bestiller pizza og så går vi på tanken og køber en masse alkohol. Godt nok bliver vi kun os to men vi har bare lyst.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Håber i kan lide dette kapitel:)

Antal ord: 506

What is this ?? ??  (M&M)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora