Şimdi size soruyorum . Sevmek mi daha önemlidir yoksa sevilmek mi ? Aslında en güzel cevap fuzulinin cevabı dimi ? Adam ne güzel tanımlamış tüm sevgi gerçeklerini bir cümlede .
Aynen de dediği gibi samimi değil ise hiçbir şey önemli değildir . Birine istediğin kadar seviyorum de anlaşılır bir süre sonra o sevginin kalpten gelmediği . Çünkü kalpten sevgi ile yapılan sevgi katılmış her şey farklıdır . Onun ayrı bir güzelliği vardır adeta çünkü sevgi vardır içinde .
Peki asıl konumuza gelelim . Sevmek nedir sizce ? Birini beğenmek mi ? Bir huyunun hoşumuza gitmesi mi ? Bizi mutlu etmesi mi ? işte bunların hepsi sevgidir . Sevgi bir yanı bahar bahçe diğer yanı cehennem olan ve bizim tam ortasında durmamız gereken bir yerdir . Sevmek her yiğidin harcı değildir . Sevemez öyle konuşulanlar gibi herkes . Beceremez sadık kalmayı bir ömür adamayı.
Tabi her güzel seven mutlu olmaz . Karşılıksız sevgi kadar can acıtan bir şey yoktur aslında. Hele bir de karşındaki gel git yapan biri ise . Parmağında oynatır seni ihtiyacı olunca çağırır olmayınca yüzüne bakmaz . Ah garibim sende seni çağırdığı zaman seviyor uzak durduğu zaman ise kafası karışık sanırsın . İnandırmıştır tabi seni buna . Çok iyi birer yalancıdır o bireyler . Kendini çaresiz hissedersin . Üzgünsün ağlayamazsın gurur vardır çünkü.
Ama unutma güzel yürekli insan dünya sen ve senin gibiler'inde olduğu bir yer . İntihar etmek kendini kesmek . Bırak bu ayakları . Unut gitsin her şeyi hayatı zamanı sevgiyi . Kendin ile Baş başa kalmayı öğren ilk . Sonra ise kendini dinlemeyi . Kalpsizler için ise üzme o güzel yüreğini . Her şey güzel olacak unutma sakın sakın unutma . Daraldığın zaman çık dışarı . Git kuşları izle mesela ne güzel ötüyorlar dimi ? Özgürce kanat çırpıyorlar . Sonra gökyüzüne bak biraz . Ne güzel dimi mavi sonsuzluk ? Bulutlar ne güzel . Sonra ise etrafına ve aynaya bak sen bunlarla yıkılacak kadar güçsüz değilsin unutma! Kendini topla ve gülümse ...
Sevilmeye ne denmeli sizce? Oda karşılıksız olunca hiçbir etkisi yok dimi ? Evet ama şunu hatırla : Sen sevdiğin zaman sana yapılanlar hoş değildi dimi ? Sende bir başkasına yaşatma o acıyı . Bu demek değil ki kabul et . Hayır etme ama umut da verme . Geleceğim deyip arkandan bekletme.
Sevgi çok güzel şeydir nihayetinde sevilmek de öyle. Ama günümüz insanları : Sevmeyi öpmek sevilmeyi ise kıskanılmak olarak görüyor . Evet evet sokağa çıkıp bir bakın her yerde vıcık vıcık diye tabir ettiğimiz insan türleri . Gerçek sevginin anlamını bilmeyen cahil insanlar . siz onlardan olmayın !
Sevin çok sevin .
Elde etmek için Çabalayın
Elde edin .
Ve asla Üzmeyin ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Acıdan Mı? İbarettir Sevmek
RomanceSevmek acıdan mı ibarettir yoksa aşk dediğimiz şeyin karşılığı acı mıdır? acılar mı sarılır aşık olduğunda? yaralar mı açılır yoksa ? kafanda bir sürü düşünce ne yapacağını bilmiyorsun çaresiz kalmışsın adeta aşk denen sonu olmayan uçurumda kimseye...