Anul 2020 - Prezent
New York, America
Nu știu dacă e de bine sau dacă e de rău să îmi petrec atât timp în casino. Dacă stau și mă gândesc, până la urmă nu-mi pasă ce este corect, având în vedere că am încercat apoape toate lucrurile posibile. În acest moment, am tot ceea ce vreau: femei, bani, mașini scumpe, o vilă și alte proprietăți și un casino. Da, sună perfect o astfel de viață dar nu este. Din păcate deși sunt un adult în toată regula, tot trebuie să-l ajut pe tata cu treburile mai complicate legate de așa zisa afacere de familie. Din acest punct de vedere, am o grămadă de dușmani, mulți mă vor mort, alții vor doar să mă tortureze. Niciunul dintre aceste scenarii negre nu mă sperie, sunt de piatră.
Stăteam la o masă în casino cu trei dansatoare și încă vreo patru fete ale căror nume nu m-am sinchisit să le rețin. Paharul meu cu whiskey era pe terminate și de nicăieri aud o voce cunoscută.
Bună seara, Darius! Unde ești fugit cu gândul? Ai atâtea fete pe lângă tine și nu ești atent...mă dezamăgești
Îmi întorc capul în partea dreaptă și văd exact ce mă așteptam. Nick! Se uita la mine cu un zâmbet larg pe față și un pahar de martini în mână.
Darius: Te-ai dat pe băuturi de femei mai nou? Îi spun schițând un zâmbet
Nick: Oh, haide! Trebuie să mă cerți de fiecare dată? Mă faci de râs în fața acestor domnișoare.
Darius: Fetelor, puteți să ne lăsați singuri?
Fără să se uite înapoi, fetele pleacă și se pierd în mulțime. Nick sare peste masă și se așează confortabil pe canapea lângă mine. Acest tip care arată de milioane este cel mai bun prieten al meu. Ne cunoaștem încă din copilărie și am mers inclusiv la aceeași facultate.
Nick: Ia spune-mi Darius, cine te-a supărat?
Darius: Absolut nimeni. Mă gândeam la afacerea asta și la tot ceea ce am câștigat de pe urma ei.
Nick: Dacă nu ne cunoșteam de atâția ani aș fi crezut această frază, dar ghici ce? Nu o cred.
Darius: Bine, e vorba de tata. Mi-a spus că trebuie să plec în Rusia peste câteva zile deoarece are o comandă importantă de acolo și trebuie să fiu sigur că decurge totul conform planului. Pe lângă asta, a spus că mi se v-a prelungi șederea acolo pe o perioadă de două săptămâni. Știi cât urăsc eu aceste lucruri.
Nick: Nu-mi vine să cred că te plângi de așa ceva. Privește toată treaba asta ca pe o vacanță! Te poți distra în cluburi și acolo, plus de asta...femeile de acolo sunt absolut cuceritoare. Cu puțin noroc, o vei întâlni pe viitoarea doamnă Russell.
Darius: N-ai să vezi așa ceva. Cred că știm amândoi că nu mă voi însura niciodată. Nu văd rostul! Îți iei o femeie, faceți un copil sau chiar mai mulți, e nemulțumită, vrea să divorțați, îți ia banii și fuge cu altul. Pot să mă lipsesc de așa ceva.
Nick: Ar fi minunat dacă nu ai mai fi așa negativist și ai vedea toată treaba asta ca pe o etapă absolut necesară a vieții. De exemplu, eu aș vrea să îmi găsesc o soție dar nu se ivește o ocazie potrivită. Eventual una blondă cu ochii albaștri.
Darius: Ai aceleași gusturi de la grădiniță, de când îți plăcea de Francesca. Îi spun chicotind și luând o gură din whiskey.
Nick: Atunci era frumoasă. Acum din păcate a mai pălit...are și trei copii.
Darius: Nu am înțeles niciodată de ce ești atât de preocupat de aspectul fizic.
Nick: Pentru că acela contează cel mai mult, așa te prezinți societății.
CITEȘTI
Dincolo de aparente
RomanceRazbunare? Ură? Bani? Toate aceste caracteristici par desprinse din cel mai rece și fără scrupule om în viață, dar oare așa este? Arogant, șarmant și irezistibil...oare va putea Darius în această viață să aprecieze o altă persoană în afară de el...