Prológus

431 11 0
                                    

Nem ismersz. Tudom, látszik rajtad. Biztos én is így néztem ki azon a délutánon, amikor velük, VELE találkoztam. Hiszen nem ismertem őket, pedig mindenki ismeri a Why Don't We nevű bandát, nem? Nem. Én nem ismertem őket, és ugyanúgy értetlenül meredten rájuk, mint te merednél most rám. De hidd el, ez megváltozhat. Azon a délutánon nekem az életem fordult meg a feje tetejére, talán nem is viccből. Lehet, hogy így kellett lennie.
Szóval, hogy értsd miről beszélek, elmondom a történetem. Elmondom, hogy hogyan ismerkedtem meg velük, a nagy Why Don't We-vel!. Hogy hogyan ismerkedtem meg vele, aki fenekeskül felfordította az életem. De inkább kezdjük az elején.

Szóval, hogy tudd, ki mesél majd neked. A nevem Shara Fhite, két barátnőmmel lakok együtt, Lara-val és Alisa-val. Egy albérletben lakunk, Los Angeles északi részén. Ha tudni akarod, egy 6 emeletes töbház negyedik emeletének közepén van a fehét bejárati ajtónk, de ez mellékes. Rólam elég annyit tudni, hogy 17 éves vagyok, amolyan fiús lány. Sok angol rock számot hallgatok, ami néha már átcsap az emo zenébe is. Nem nagyon szeretem a szerelmes-szakítós pop számokat. A szüleim Los Angeles-től nem messze, egy kis faluban élnek. Nem nagyon szoktunk beszélni, mert nem rózsás a viszonyunk. Ők nem kedvelik az én "lázadó" stílusom, én pedig nem kedvelem, hogy emiatt meg akarnak változtatni, így nem nagyon beszélünk. Szeretek gördeszkázni, és graffiti-zni (bár erről nem nagyon tudnak). A legjobb barátnőimmel teljesen elütünk egymástól. Lara egy kedves és visszahúzódó lány, aki nagyon sokat tanul. Alisa meg inkább művészi vénáját fejleszti. Sokat fest, rajzolgat, és sokat olvas. Ezenkívül semmi nem tudja lekötni, ezért inkább a zárkózott jelzőt tudnám rá mondani. A hétköznapjaink korántsem unalmasak, sőt! Mivel három különböző személyiség vagyunk, sokat veszekszünk, ami nevetésbe és megbocsáltásba torkollik. Ezt jellemzi az a nyári délután, ami egy héttel előzte meg azt a bizonyos találkozást. Vagyis csak a felismerést.




Az A Bizonyos Koncert...//Why Don't We ff.Où les histoires vivent. Découvrez maintenant