Perspectief: souhayb
'shit, KANKER ZOOI!!' 'ik zei toch tegen jou dat je die tering flikker een lesje moest leren.' 'Je laat hem zomaar ontsnappen gra'. k hang op en loop woendend naar de woonkamer waar ik mijn sleutels pak en met de auto door de straten schuur. Aangekomen bij shisha lounge, bestel ik gelijk een wodka fles bij de bar en begin te blowen. 🤯
Paar minuten later komen 2 meiden naar me toelopen en beginnen tegen me aan te schuren. 'Heerlijk' ondertussen app ik jaouad snel dat ie moet komen voor een momentje ontspanning. 😴5 minuten later zie ik hem aan komen lopen. "Ewa broer" en gaf hem een mannelijke begroeting. "Ewa zwerver" en wendde meteen zijn blik naar de 2 meiden die hier zaten. Hij begroette hun beide met een knipoog en ging zitten.
Na een half uur waren we samen ff alles helemaal kwijt heerlijk ontspannen, totdat ik opeens werd gebeld. "Ey luister dan zal maar snel wegwezen vandaar" en hing nog op voordat ik kon antwoordden. Ik negeerde het en ging verder met blowen. Nog geen 2 minuten later hoorde ik 2 schoten. 💉Ik draaide me in 1 keer om en gaf gelijk een teken aan men vriend dat we via de nooduitgang uit moesten. Toen k er uit was belden k meteen mijn bewakers van het pand om door te laten geven dat er 20 man hierheen moesten komen en snel.
Na nog geen 10 minuten waren ze er al. K gaf ze meteen een teken om naar binnen te gaan en opzoek gaan naar die vieze flikker. K ging wild door men haar en hoorde dat ze hem hadden gepakt.🤬 K liep met grote stappen naar marouane. "Yekkk dacht je dat je zomaar kon verdwijnen en nog dezelfde dag ons kon doden" hij keek voor zich uit en deed alsof het hem niks boeide en natuurlijk "bammm" daar is de eerste vuist al uitgedeeld. "Luister ik heb jou kkr 2 weken gegeven om mij nog het geld terug te betalen dit is je verdiende loon, drugsleven is geen spelletje he" hij had een gebloede wang en reageerde niet op mijn woord. "Breng hem naar het pand nu!" "En zorggg dat jullie hem deze keer niet laten ontsnappen anders staat dezelfde loondje voor jullie klaar" 😤zei k tegen men bewakers. Ze liepen zonder wat te zeggen weg en stopten hem in een auto.
Boos stak ik een sigaret op en besefte me dat ik jaouad niet meer heb gezien. Ik loop zoekend naar jaouad door heel het shisha lounge heen en binnen. Dan zie ik hem liggen op de grond met fucking veel bloed. Mijn woede was niet normaal. "Wollah die hond gaat nog heel wat meemaken in die pand" ik schud jaouad heen en weer en hij reageert heel zwak. "Kom ik ga je brengen naar ziekenhuis je bent geraakt" "saff" zei jaouad zwak. 🤕Ik hielp hem met lopen naar de auto en liet hem achter liggen. Ik schuurde het centrum door naar het ziekenhuis.
(3 uur later)
"Meneer Souhayb ***** ik heb goed nieuws voor u." Ik stond meteen op en liep naar dr toe. "Meneer, jaouad **** is onder controle , de wond is niet heel erg na ongeveer 2 dagen kunt u hem al komen ophalen." Zei de dokter "Mag ik hem nog zien?" "Ja maar het is beter als u morgen langskomt hij heeft veel rust nodig" k accepteerde het maar en zei der gedag. K liep naar de auto waarmee ik naar huis reed. Thuis aangekomen liep ik meteen naar boven en ging douche.💧 Na een korte douche van 5 minuten, belde ik een neef van Jaouad die ook in het pand werkt dat hij moest doorgeven aan Jaouad zijn ouders dat Jaouad in het ziekenhuis ligt. Nadat ik hem had gebeld en hem had geïnformeerd wanneer ze hem mogen bezoeken en wanneer hij deruit mag. Pakte ik het gebedskleed en begon alle gebeden in te halen van vandaag. K vroeg ook om vergevenis en nadat ik het gebed had afgerond ging ik mijn bed in en viel inslaap.... 😴Nog geen kwartier later werd ik gebeld door een onbekend nummer. K nam slaperig op. "Meneer Souhayb ***** kunt met spoed naar het ziekenhuis komen, Meneer Jaouad ****** heeft net een hartstilstand gekregen" ik zat gelijk rechtop. "Isg ben er zo snel mogelijk" k appte zijn neef en zei dat ze met spoed daarheen moesten komen. Daar aangekomen moesten we 1 uur lang wachten. De hele familie was er inmiddels ook al. Een dokter kwam naar ons toe en we stonden allemaal gelijk op. Meneer Souhayb ***** .............
Wordt vervolgdd....
Hey lezertjess dit is mijn 2de boek die online komt.🤗
Om de 3 dagen komt hier een deel uit en bij mijn andere boek
(het lot dat mij naar jou bracht) daar komt om de 2 dagen een deel uit. Hou het in de gatennn.....🥰🥰
JE LEEST
Haat houdt onze liefde niet tegen
RomanceSohayb is een jongen die veel om mensen geeft, maar nadat hij een belangrijk persoon uit zijn leven verliest gaat ie het verkeerde pad op... Hij wordt snel boos en begint aan de drugs, meiden gebruiken drinken, roken alles wat hem de wereld ff laat...