Türk Korku Filmleri

16 1 2
                                    

Sikik Türk filmlerinin hepsini bıraktım. Hoş zaten Türk dizilerinin tek izlenebilir dizisi Foxta oynayan ÖĞRETMEN dizisi.  Neyse, bizim niye tüm dizilerimizde cin min var, niye dini karıştırıyorsunuz geri zekalılar. Amına koyim kitapları geçtim diziler bile batmış. Yabancı dizilere bakıyorum yapanların önünde diz çökcem eğit beni üstat diye ağlicam. Türk Korku filmlerini izlediğimdeyse uyuyorum, ciddiyim arkadaşlarımla korku filmi açmıştık ve ben uyumuşum. Siktirin gidin amına koyduklarının malları. Sikik misiniz nesiniz lan, beyninizin yerinde cin mi var amına koyim, ulan sanat konusunda biraz yabancı ülkelere çekseydi keşke. Madem dizi çekmiyorsunuz, madem film çekmiyorsunuz niye çekiyorsunuz lan. Bi de şey vardı Axe mıdır nedir onun çikolatalı parfüm reklamı var ya o bile korku filmlerinden daha korkunç lan,  para verdiniz anladım ama bu reklam insanları kaçırıyor abi çekmiyor çekmiyor. Kör ve sağır olan birisi alır anca. Hem o ses berbat hemde görüntüsü. Sikik reklamlarınızı alın gidin lan yeter. Reklamlara kaydık şu an araya reklam verelim ya da vaz geçtim berbar reklamlardan çıkar şimdi.

Türk Korku filmleri çekilmesine hayır!

Artık o duruma geldik lan. Hatta düzeltiyorum:

Öğretmen dışındaki tüm film olmayan sikik filmlere hayır!

LOSERS! Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin