Kendimi Eleştiriyorum @isjlain

18 1 36
                                    

Size her ne kadar tuhaf gelse de, her insan aynanı karşısına geçip kendini eleştirmeli. Tabii bazılar bunu yapamayacak kadar korkak ama neyse.

Bu gün 6 kelimeyi yanlış söyledim. Kafasını siktiğim 6 kelime ne ya 6, niye 10 değil, Neden 6! Taktığım şeye bakın. Neyse.

Bunu yazmadan önce ilk Wattpad'e girdim. Biraz oyalandıktan sonra kitaplarıma baktım. Ark: Çöl Yangını kitabım hayatta kalmada 60. olmuş. Bende geri zekalı, abaza, beyninin yerinde sik olan biri gibi arkadaşlarıma yazdım.

 Bende geri zekalı, abaza, beyninin yerinde sik olan biri gibi arkadaşlarıma yazdım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Tam geri uygulamaya gireceğim, Wattpad yok. Tam buldum dedim, tıkladım Whattsap çıktı. Aklını siktiğim bu Whattsap dedim ve uygulamadan çıktım. Hala(Yumuşak a yok ağlayacağım!) Bulamıyorum Wattpad'i. Nerde bu Whattsap dedim ve Whattsap'a tıkladım. Amına kodumun veledi. Ne Whattsap'ı Wattpad. Tekrarla yavrum. Wat-pad. Hayır What-sap değil, niye "ne" sap olsun. Sanırım delirdim. Kendim bile döndüm lan. Bu ne biçim espri. Espri espri oldu olalı böyle işkence görmedi. Espri espri değil buz.

Evet, ben malım ya. Soğuk esprileri ve eşek şakalarını tek seven insan olabilirim. Kardeşimin şampuanına hamam böceği koymuştum bi ara. Kendimi tebrik ediyorum, çok güzel fantezilerim var. Mükemmel bir insanım ya ben. Egomu tavan yapıp, IQ'nuzu düşürdüğüm göre devam.

Kitap yazma yeteneğim berbat geliyor bana. Arkadaşlarıma soruyorum ve onlar beğeniyor. Üzmemek için falanda değil, biz birbirimiz hakkında sürekli dalga geçeriz beğenmediğimiz bir şey olunca. Her neyse bende sıkılınca devam ediyorum kitaba, zaten bir defa başladım; kitabın sonu gelmeden bırakmam. Abaza gibi yazmaya devam yani.

Çok soğuğumdur ve pek kelime söylediğim söylenemez. Vay amına koyim, cümleye bak. Neyse devam.
Bir arkadaşım ve kardeşim bana buz adam diyor hatta. Ne var amına koyim, buzum var mı lan geri kafalılar?

Soğuk olduğum doğru ama çok yakınlarının başına bir şey gelmesine dayanamam. Kavgalarım da  daha çok o yüzden oluyor zaten. Birde ismimle dalga geçilmesinden.  Bi çocuğu şu an fena ifşalayasım varda buradadır falan, planım bozulur.

Sanırım bi bok kalmadı.

Bunu sonradan ekliyorum.

Amına koyim ben niye bu kadar rahatım. Bazen sinirimi bozuyor ama onda bile rahatım aq. İçimden geçen diyalog:

"Amına koyim neden ben bu kadar rahatım." arkasından beklemeden:

"Siktir et aq ne yapacan rahatlık iyidir. Salla bro."

Diyaloğunu sikim. Bu ne biçim iş lan. Neyse siktir edin. Aklıma başka bir şey geldikçe yazarım.

LOSERS! Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin