#rap

16 1 30
                                    

Bir çok rap türü var. Gerçek rap, rap olmayan rap, yalancı rap, mumble rap, arabesk rap. Şu an gerçek rap gerçekten az. Cümleye bak be, düştüm. Neyse, adam gibi güzel rap yok. Önceden rap, kişinin kendini savunma tarzı gibi bir şeydi ama rap tutunca aklına esen yaptı. Popçular bile rap yaptı. Bu da artık eski tadı vermemeye başladı. Aynı şu an burda malca kitaplar olduğu gibi.

Rap olmayan rapa geçelim.

Şimdi siz ne diyorsun aklını siktiğim, rap olmayan rap ne diyeceksiniz. Yani sanatçı olmayan sanatçısını unuttum sanırım Keinşahtı. Her kiminse işte şarkının ismi Sürtük.

Şarkıda +18 kısımları saymıyorum, olabilir.

Beat, çöpe vursak daha güzel ses çıkar.

Sözler, uyurken mi yazdın?

Klip, kesinlikle ergenleri çekmek için.

Neyse. Bu tarz şarkılar böyle oluyor.

Yalancı rape gelirsek. Neden! Neden popu rap diye millete yediriyorsunuz. Bakın sonra rapin adı kötüye çıkıyor. Rap dinleyenler size sesleniyorum. Şimdi size birisi geldi rap berbat dedi. Sizde iyi bi rap gösterdi. O da size şu alper erözerin rap şarkısını gösterdi. Ne diyebilirsiniz?

Mumble rap ise.. Mumble rapten ne anlıyorsunuz? Sanat bu diye diye zaten Sürtüğe bak çıktı. Bir de şu örgü saçlar vardı değil mi? Öcü görmüşe dönüyorum. O nasıl bi tarz lan o ne. Bir de şu tipler vardı:

"Hir fikri siygin ilmili"

Hayır, her fikre saygı duyulmaz. Saygı duyulması gerek fikre saygı duyulur. Her fikre saygı duyarsak bir katile de saygı duymak zorunda kalırdık. Neyse. Arabesk rap dönemi iyi ki bitti. Neden o kadar bağırıyorsun sayın anasıyla ilişkiye girdiğim. Acı çekiyorsun anladık ama bizim kulaklarımızın ne suçu var. Yapmayın, kıymayın kulaklarımıza. Kulak katili olmayın.

LOSERS! Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin