Wyjaśnienia i Klucze

33 2 3
                                    

Klucze:

♡ (Y/N) - twoje imię
♡ (I/S) - kierunek szkolny
♡ (E/C) - kolor oczu
♡ (H/C) - kolor włosów
____________________________________

No więc tak...
Jak obiecałam spod moich skrzydeł wprost do was przychodzi poważny ,,x Reader"

Chciałabym, aby ta książka była dla was przyjemnością, dlatego właśnie z chęcią poczytam wasze opinie i porady na jej temat.

Jest ona w dużej mierze oparta na wierze chrześcijańskiej, dlatego, jeśli nie tolerujesz teo typu rzeczy, to odradzam. (Oczywiście możesz sprawdzić czy jest jednak w twoim guście!) Jest też tam sporo nawiązań do historii Salomona. Jest to bardzo ciekawy temat, dlatego myślę, iż zapoznanie się z tym tematem będzie inspirujące i być może ciekawe.

Sama czytałam dwie mangi poświęcone w większym bądź mniejszym stopniu tej tematyce.

Chciałbym również poprosić o wyrozumiałość i poprawne rozumienie tekstu. Chodzi mi raczej o demony. Nie są one istotami siejącymi dobro, dlatego nie powinno to zostać odebrane w taki bądź podobny sposób.

I jeszcze taka mała prośba - nie bawcie się w wywoływanie duchów czy cokolwiek innego. Jet to bowiem bardzo niebezpieczne, dla was jak i waszej rodziny. Przemyślcie sprawę przywołania czegokolwiek dwa razy zanim cokolwiek nastąpi.

Dziękuję tobie drogi czytelniku, iż zdecydowałeś się na tą książkę. Mam nadzieję że będziesz się dobrze bawić!

~Kitsu

I can see them | Demons x Reader | PL |Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz