1.

1K 24 0
                                    

DreamLand

Miami Vizcaya Beach

A nő menekült. De még nem volt biztonságban. A tenger hullámai már kivetették a partra apró testét. Vizes ruhában fuldokolva futott tovább. A partról minden erejét összeszedve rohant tovább utcákon majd sikatorokon keresztül. A talpa véres lett a sok szeméttől üvegtől es kavicstól, ami a lábába fúródott útközben. A térde már sajgott a fáradtságtól már csak vonszolta magát teste egyre súlyosabb lett. A sok utca tér és kereszteződés után már azt sem tudta merre megy. A város egyre sötétebb és sötétebb zugaiban tálalta magát. Grafitik, gettók és elhagyatott játszótereken át vezetett az útja. Aztán kiérve egy kertvárosban talalta magát. Csak azt vette észre hogy már korom sötét van és az utcákon nincs senki. Egy hatalmas épület előtt már nem bírta tovább olyan rosszul lett hogy kihányta ami a gyomrában volt. Elkezdte megszámolni a csomagokat. Egy .....négy....hét.... ajjajjj a 8. nincs meg még van egy benne muszáj kihányni mert baj lesz. Elfáradt, már annyi ereje sem volt hogy felalljon es tovább kutyagoljon. Lefeküdt a lépcsőkre és azonnal elaludt.

Thomas

A nap végére úgy elfáradtam. A Múzeum már bezárt de én még mindig intéztem egy barátom kiállításának helyszínét, A képeket holnap már át is hozzák es a hétvégén megtartjuk a megnyitót is. Mosolyogva indulok haza felé. Kilépek az ajtón es robogok le a lépcsőn aztán valahogy átesem egy nagy kupac valamin.
- Oh a francba. - Ránézek arra amiben pofára estem, és nem látok mást mint végtagokat, víztől csillogó formás meztelen lábakat. Apró shortot és szakadt sötét felsőt két karral amik a lépcsőn pihennek. Hatalmas fekete hajkupacban végződve. Te jó ég ez egy holttest! Nem vagyok egy beszari alak de hullát még nem láttam soha az életben így lassan közelítem meg a vizes testet. A nyakához nyúlok es erzem ahogy valami pulzál az ujjaim szoritasa alatt. Életben van.
- Hölgyem hahó ébredjen!
Lehet részeg vagy hajléktalan aztán ahogy leterdelek hozzá hogy a haját az arcából kiszedjem, beleterdelek valami nyálkás dologba ami nagyon büdös. Fujj te jó ég ez hányás. Elkap az undor de most fontosabb ki ez a sötét teremtés itt? Lassan kiszabaditom a hajból és elcsodálkozom vajon ez a bájos lány hogyan kerülhetett ide? Nagyon fiatal lehet talán még kiskorú is. Hol a cipője? A talpa csupa vér.
- Héj halló kislany hallasz engem?
Semmi reakció nincs. Hivjam a mentőket hogy vigyék kórházba? Vagy esetleg a rendőrséget hátha megszökött otthonról? Aztán az oldalán egy óriási sebet találok egy vágást a csípőjén ami nagyon vérzik.
Úgy döntök a mentőket nem hívom ki. Hátha bajban van. Valaki bántotta az biztos. Inkább a klub orvosa Taylor biztos tud segíteni. Felkapom a karomba a lányt és beteszem óvatosan az autómba. Olyan könnyű ez a lány ez nem tetszik a magasságához képest túl sovány. A sérüléséiből arra következtetek hogy rossz társaságba keveredett. De megnevelném ezt a kis angyalt. Van benne valami artatlan ami vonz. Csurom víz így szerintem az óceán felől jöhetett. Hínár van a hajában es sós illata van szakadt ruhajanak. Talán hajó törött?
A városban kevergek aztán végre célt érek. Coral wayen vagyok már. Itt lakik a legjobb barátom üzlet társam Michel Taylor Fremond. Aki a klub orvosa is egyben.

- Mit keresel ilyenkor itt haver?
Mich beenged a kapun de nagyon kivancsi mi lelt engem, amíg meg nem pillantja a hátsó ülésen fekvő vérző angyalt.
- Ez meg kicsoda?
- Nem tudom de a múzeum lépcsőjén tálaltam. Segíts rajta. Kösd be a sebeit!
Beviszem a karomban ezt az égből pottyant csoda lányt és Mich már munkához is lát. A lány édesen de fájdalmasan nyöszörög amikor lefertotleniti a sebet.
- Ez kés nyom Thomas.
- Biztos?
- 100% a vágás tiszta mértani pontosságú a széleken egyenes. Ezt profi csinálta tudta hol nem ér létfontosságú szervet.
Vakargatom a fejem lehet itt lenne az ideje hogy felhivjam a zsarukat. De valami megállít a szája szélén van valami fehér ami száraz és mivel mindene vizes ez érdekes.
- Mich nézd! Mi ez? - Egy pálcával elvesz egy keveset majd a fény felé fordítja óvatosan megszagolja majd egy mikroszkóp alá rakja.
- Haver ez kábszer! A nő drogos lehet.
Sokmindent megmagyarazna a hányást es az állapotát de a vagast nem. Es a talpat sem. A doki csipesszel szedegeti ki a talpából a szilánkokat üveget es műanyagot egyaránt. Majd tetanusz injekciót ad a lánynak. Akinek kinyílik a szeme gondolom a szúrás hatására. Először csak pislog a nagy fényben majd hirtelen rám néz és tágra nyilnak barna szemei a félelemtől.

DreamlandWhere stories live. Discover now