2.

710 20 1
                                    

Luna

Már azt sem tudom mennyi az idő. Csak csapkolodik és kiabál velem ez az ember. Én meg csak bőgök és bőgök. Thomas hol vagy?
Aztán nyílik az ajtó és egy újabb férfi jön be a rideg helységbe. Thomashoz hasonló öltözet van rajta ing, nyakkendő, öltöny nadrág. Kezében aktatáska és egy mappa.
- Jó napot Larry Clark. Miss Sanchez ügyvédje vagyok. Magunkra hagyna minket hogy beszélhessek az ügyfelemmel? - A vélhetően ingerült nyomozó távozik hangosan csapva be az ajtót. Könnyes arcom ráemelem a másik férfira aki nem mosolyog ez kicsit megrémiszt.
- Miss Sanchez mit mondott eddig?
Egy zsebkendőt nyújt felém letörlöm a könnyeim és kifújom az orrom.
- Mindent amit tudtam. Hol van Thomas?
A férfi elővesz egy papirt és a kezembe adja.
_______________________________
Luna
Kedvesem, sietek ahogy csak tudok dolgozom azon hogy újra velem légy. Kérlek bízz bennem. Larryben is megbízhatsz de senki másban. Vigyázz nem tudhatod ott ki dolgozik épp Pablonak. Szeretlek
Thomas
------------------------------------------
Visszadom a papírt és bólintok.
- Hogy szólítsam Miss Sanchez?
- Luna vagyok. - A ferfi bólint majd újabb papirt huz elő.
- Luna van tudomásod arról mivel foglalakozott az apád?
- Igen, nagy birtokos volt cukornád ültetvényes. - A pasi felhúzza a szemöldökét és tovább pakolaszik az iratok között ujabb papir utan nyúl.
- Luna az igazsag az hogy édesapád Domingo Sanchez egy kokain báró volt. - Ez a férfi megőrült. Az én apám tisztesseges ember volt mindig szerette a családját kivitt az ültetvényre gyerekként ott játszottunk a testvéremmel.
- Tessék? Maga hazudik!
A papíron bizonygat valamit igen látom az apám nevét és látom a testvéremét is Escobarét. De ez nem bizonyítja.... apám jó ember volt. Jó ember szeretett engem anyámat.....
Nem......ez nem lehet igaz....... biztosan hazudik....... Thomas ugye nem hiszed el?........Ez nem igaz.
- Hogy meri a családom becsmérelni?
- Luna kérlek higgadj le! Ezek sajnos tények itt van bizonyíték. Tudod miért vagy most itt?
- Mert Pablot akarják elkapni hogy biztonságban legyek. - A férfi vág egy fintort majd össze húzza a szemét.
- Az apád báró volt. A fivéred halála után te lettél a drogkartell feje. Te vagy az örökös Luna.
- Ezt nem értem. A Hacienda örököse?
- Igen de én most a bűnszervezetről beszélek amit apad iranyitott majd a fivéred vett át. Most pedig a tiéd. Ezért tartoztattak le. Ezért vagy most itt. Értesz engem Luna? - Hogyan? Miért? Mégis mi a fene ez az egész? Káoszt látok mindenhol magam körül nem értem apám hogyan tudta eltitkolni az ilyet. Emlékszem párszor mérges lett ha a nagy házból kiszökve csavarogtam. És akkor nagyon kiabált mikor a nád pajtában jatszottam nagy ládák között. Lehet igaza van a férfinek. Jézusom Escobar....
- Akkor a testvérem ezért halt meg?
- Sajnos attól tartok ez a Pablo az apád társa lehetett mikor apád meghalt talán Escobarral nem tudott szót érteni. Luna te láttad a testvéred holttestét?
- Nem de Pablo mondta hogy megölte és azt is hogy sokat szenvedett. - sírom el magam megint ez képtelenség az egész életem a feje tetejére ált.
- Akkor lehet hogy Escobar még él?
Most hogy belegondolok miért hinném el Pablo egyetlen szavát is?
- Végülis lehetséges de miért hazudna erről bárki is? - Larry szomorúan mosolyog rám
- Luna olyan naiv vagy. Sajnos az emberek hazudnak hogy elérjék amit akarnak. - Igen naív vagyok ez a világ nem nekem való. Ez az ország túl nagy. Ezek az emberek ismeretlenek. Ez az egész pedig lehetetlen. Thomas hiányzol nekem.
Visszatér a nyomozó egy újabb nyomozóval aki nő ha jól látom a ruháját mert a szemükbe nem nézek az tuti.
- Miss Sanchez ha őszinte hozzánk, minden információt átnyújt a szervezetéről és tanúskodik Escobar Sanchez ellen továbbá segít Pablo kézre kerítésében. Felajánljuk a tanuvédelmi programot! Teljes biztonsagot ígérünk. Feltéve ha beszél!
- Luna nem erőltethetik rád a tanu védelmet.
- Azt sem tudom mi az. - A két nyomozó egymásra néz majd szúrósan rám.
- Figyelj akiket bevesznek új nevet és életet kapnak de máshol, meg kell majd szakitanod a kapcsolatod Thomassal. Soha többé nem láthatod őt.
- Nem Nem Nem Nem
Kezembe egy pohár víz kerül. Larry aggódó arca sürget hogy igyak belőle. Zakatol a szívem. Lehet már sosem látom. Miért ragaszkodom vajon ennyire hozzá?
- Miss Sanchez - szólít a nő - Amanda Tate vagyok DEA ügynök mi csak segíteni szeretnénk önnek. És elkapni azt a férfit aki vélhetően megölte az apját. Mit mond segít nekünk? - Ez a nő kedves megértő olyan mint az anyám volt. Letörlöm a könnyeim és bólintok.
- Igen. Amiben csak tudok.

DreamlandWhere stories live. Discover now