Lydia
W parku
Dziś z racji tego że jest ładna pogoda postanowiłaś pójść na spacer ze swoim psem. Ubrałaś się i wyszłaś. Będąc obok mostu twój pies się zerwał i pobiegł przed siebie. Zaczełaś biec za nim. Zmęczona zatrzymałaś się i zaczełaś wołać zwierzaka ale nie przychodził. Kiedy myślałaś że twój pies się nie znajdzie usłyszałaś kroki za sobą. Odwróciłaś się i zobaczyłaś średniego wzrostu rudowłosą dziewczynę. Kojarzyłaś ją ze szkoły.
-To chyba twoja zguba-podała ci psa i się uśmiechneła.
-Dzięki już myślałam że go zgubiłam-również się uśmiechnęłaś-Jestem (t/i).
-Lydia Martin.Allison
W lesie
Wieczorem postanowiłaś pobiegać po lesie który swoją drogą znasz jak własną kieszeń. Biegnąc zauważyłaś postać. Zatrzymałaś się i zaczęłaś powoli iść w jej strone. Chyba też cię zauważyła.
-Kim jesteś?-zapytała,a po jej głosie wywnioskowałaś że jest dziewczyną
-Em.. jestem (t/i),a ty?-dziewczyna podeszła do ciebie i teraz mogłaś się jej dokładnie przyjrzeć. Była drobną brunetką,a jej oczy były czekoladowe.
-Jestem Allison.Malia
Na lekcji matematyki
Lekcja jak co dzień. Większość nie słucha tego co mówi nauczycielka,a inni tylko wyczekują na koniec lekcji. Chyba jako jedyna lubiłaś matmę i miałaś bardzo dobre oceny z tego przedmiotu no nie licząc Lydii.
Kiedy nauczycielka powiedziała żeby do tablicy podeszły trzy osoby by rozwiązać zadanie szybko wstałaś i znalazłaś się przy tablicy.
Kiedy już kończyłaś zobaczyłaś że jedna dziewczyna miała lekki trudności więc postanowiłaś jej pomóc.
-Dzięki-powiedziała-Jestem Malia.
-(t/i)Kira
Podczas lunchu
Na lunchu jak zawsze siedziałaś sama. Nie przeszkadzało ci to bo nie lubiłaś zabardzo towarzystwa innych. Jedząc zauważyłaś że jedna dziewczyna stoi sama i chyba nie wie gdzie siąść.
Bez zastanowienia gestem ręki pokazałaś żeby usiadła obok ciebie.
-Jestem (t/i) a ty?-zapytałaś
-Kira i cieszę się że mogę tu usiąść-uśmiechneła się.Hayden
Na boisku
WF czyli twoj ulubiony przedmiot. Dziś na lekcji mieliście grać w nogę czyli coś co porostu kochasz. Kiedy zaczęłyście grać i piłka była twoja chciałaś za wszelką cenę strzelić gola. Prawie ci się udało ale jakaś dziewczyna na ciebie wpadła i obydwie się przewróciłyście.
-Strasznie przepraszam-powiedziała dziewczyna i kiedy wstała pomogła i tobie wstać.
-Nic się nie stało. Naprawdę.
-Mam na imię Hayden a ty?
-(t/i) miło mi.Erica
W sklepie
Jutro miała odbyć się impreza u twojego przyjaciela więc postanowiłaś kupić sobie nową sukienkę. Spędziłaś pół dnia chodząc po sklepach ale nic nie znalazłaś. Z nadzieją że teraz coś znajdziesz skierowałaś się w stronę sukienek. Jedna,druga,trzecia i nic.
-Mogę w czymś pomóc?-usłyszałaś obok siebie kobiecy głos.
-Tak.. szukam jakieś ładnej sukienki ale nic jeszcze nie znalazłam.
-Widziałam przed chwilą jakąś sukienkę. Zaraz ją przyniosę-kiwnełam glową.
Kiedy blondynka wróciła w ręku trzymała piękną,czarną sukienkę.
-Biorę-powiedziałam bez zastanowienia.
Kiedy chciałam już wyjść ktoś mnie zatrzymał.
-Mogę wiedzieć jak ci na imię?
-(t/i) a zdradzisz mi swoje?
-Erica i mam nadzieję że jeszcze się spotkamy.
CZYTASZ
Teen Wolf girls | Preferencje |
Cerita PendekSą to kolejne preferencje ale tym razem są one z dziewczynami z Teen Wolf i mam nadzieję że się spodobają. 💗Lydia 💗Allison 💗Malia 💗Kira 💗Hayden 💗Erica Mogę kogoś dodać jak chcecie❤️