Hah... všetci vravia ako to bude dobré. Ako nemáš plakať a ako ti za to nestojí... že to rýchlo prejde ale ja ti poviem pravdu...
Boli to.. boli to veľmi a veľmi dlho to boliet ešte bude.. neexistuje tabletka ako keď tá boli zub... zlomené srdce je horšie než hocijaká iná bolesť.. Je pravda že ti za to nestojí.. Ale povedzme si.. Aj cez to všetko čo ti urobil, ako ťa zlomil a sklamal... Aj cez to všetko v ňom vidíš toho najúžasnejšieho chlapca na planéte... Veríš a dúfaš že spolu budete znova a bude to ako pred tým.. Ale každou šancou ktorú mu dáš sa on zmení.. začne ťa brať ako samozrejmosť a bude si tvoje utrpenie užívať. Zoberie to do svojich rúk.. a tak? Tak sa ocitnes v pasci plnej bolesti plaču a klamstiev..
Plač! Krič! Nenáviď! Máš na to plné právo!! Ale vstaň a nedovoľ aby prebral kontrolu nad tvojimi citmi.. Ukáž mu tvoje najlepšie JA ktoré stratil.. Ukáž mu tvoj smiech, tvoju radost.. a vtedy bude ľutovať. A potom si bud otvoriš oči a už mu viac nedovoliš ukradnúť tvoje srdce alebo mu odpustis. Ale kontrolu nad tým budeš mat ty.
Hah alebo budeš mat ten neskutočne bolestivý kolotoč z ktorého sa bude ťažké dostať.. ako ja.
Ja som svoju šancu prešvihla. Tak ty sa jej chyť!!!
ESTÁS LEYENDO
•Pozri, tie hviezdy svietia pre nás•
PoesíaPretože nad nebom sa vyhrať nedá. Myšlienky obýčajnej baby, ktorá sa odhodlala vydať svoje pocity svetu