Bölüm 54

430 49 64
                                    

Karol'dan
Düşücekken beni Rugge tuttu. Hemen doğruldum.

-Teşekkür ederim Rugge dedim.

-Rica ederim dedi. Sahneden indik. Otele gittik. Kendimi yatağa attım. Yanıma Ruggede yattı. Ben burada klip çekmek istiyordum. Buraya eskidende klip çekmeye gelirdim. Eski sevgililerimle klip çekmiştik ben onları yayınlatmamiştım yoksa kıyamet kopardı.

-Aşkım ne düşünüyorsun dedi. Nasıl bir yalan bulmalıydım.

-Şarkı klibi dedim.

-Aşkım bunları düşünme sadece tatili düşün. Buenos Airese döndüğümüzde halledersin dedi.

-Tamam. Yemek yiyelim o zaman çünkü ben çooook açım dedim.

-Olur bende acıktım dedi. Ayağa kalktım. Ruggede kalktı. Ruggenin elini tuttum. O da benim elimi tuttu. Aşağıya indik. Birlikte masaya oturduk ne istediğimizi söyledik. Yemekler geldi. Valentina ve Michaelde geldi onlarda ne istediklerini söylediler.

-Yarın pamukkaleye gidelim lütfen dedi Valentina.

-Olur dediler Michael ve Rugge. Bana baktılar.

-Olur dedim. Yemeklerimizi yiyince odalara çıktık.
Sabah
Valentina'dan
Hemen kalktım ve üstüme beyaz tişört ve beyaz şort giydim. Michaele baktığımda uyuyordu. Onu uyandırıcakken telefonuma bildirim geldi. Baktığımda.....

Kitabım çok mu saçma söyliyebilirsiniz size bir şey demem isterseniz final yaparım. Oy sayısı ve görüntülenme sayısı her baktığımda düşüyor.

RUGGAROL(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin