Verraad

15 1 0
                                    


Hoofdstuk 6
Verraad en bedrog.

We hoeven alleen nog maar door het bos en dan zijn we er. Bedankt Elisa. Graag gedaan. Mag ik even wat zeggen? Wat is dat dan Lupo, weer een verhaal. Nee, ik ken een snellere weg naar Castle Town. Volg mij maar. Oké. Hé Marc. Wat is er Lynn? Vertrouw jij hem? Niet echt. Ik ook niet. Laten we maar afwachten. Ik hoop voor je dat je gelijk heb. Ik heb toch altijd gelijk? Nee! (Zeiden Merina en Lynn tegelijk.) Merina je moet in Marcs schaduw blijven voor de veiligheid! Goed ik ga al weer hoor. (Merina ga jouw missie doen. Oké.) We moeten nog een klein stukje. Hé, Elisa het lijkt of we steeds verder van Castle Town weg gaan. Dat klopt Lynn. Als we zo door gaan komen we hier in bij het Zilver meer uit. Hé, Lupo! Ja, miss. Lynn. Dit is geen kortere weg naar Castle Town. Maar naar het Zilver meer. Kom we gaan terug. Jullie kunnen niet terug. Hoe bedoel je. Omdat dit een val is.(Opeens zijn we in een soort vulkaan.) Lynn waar zijn we? Ik heb geen idee Celestia maar ik denk dat we daar snel genoeg achter komen. Iedereen afstappen Malon gaat de paarden terug roepen zolang wij hier zijn. Oké. Wat een enge plek. Elisa wist jij dat hier een geheimen basis was? Nee, kijk maar het staat niet op de kaart. Vreemd. Misschien laat het alleen uitgenodigde gasten hier komen. Dan wil ik toch eerst die uitnodiging ontvangen, Marc. En niet zo onverwachts. Merina! Heb je ze kunnen krijgen? Ja. Zonder de mensen te laten schrikken. Mislukt. Geef ze maar. Hier. Hé voorzichtig, je hoeft ze niet op mij te testen! Celestia, Elisa hier jullie dolken. Wees niet bang om ze te gebruiken. Maar we hebben nog nooit dolken gebruikt! Daarom is dit jullie training. Kom op Lynn! Nu, terwijl we in een vreemd ding vol vallen zijn. Ja. Laten we het hier gaan verkennen, want met stil blijven staan komen we hier niet uit. Weet je wat ik me afvraag Lynn. Nou. Waar is die Lupo. Ja, je heb gelijk, waar is die lelijke verrader. Ik ben overal waar jullie zijn, je ziet me niet maar ik zie jullie wel. Zeg gewoon waar je bent maar dan in het Nederlands graag! Goed, in de controle kamer. Wacht, is hier een controle kamer. Ja, dat klopt. Zeg Lupo waarom heb je ons hier heen gebracht? Als je de kamer bereikt kan ik zal zeggen en zullen jullie het zien. Maar voor nu, bye. Hè hier blijven! Mph, hij is weg. Nou als we die kamer bereiken komen hier vast wel uit. Laten we die kamer maar gaan zoeken maar ogen open houden je weet nooit wat er gebeurt. Zo als een zwerm vlammende vleermuizen die op ons afkomt?! Ja, zoals dat. Rennen! Lynn kijk het loopt dood! Oké dat is lekker. Nou dan gaan we maar vechten. Lynn hoe gaan we die dingen in hemelsnaam raken. Goeie timing. (Nadat ze zijn verslagen.) Waarom moesten er nog meer bij komen. Heb geen idee. Maar ben blij dat ze weg zijn. Lynn kijk daar is onze verrader weer. Wat heb je nu weer te zeggen! Niet veel Miss. Ongeduld, alleen dat het vanaf nu nog leuker wordt. Klinkt gezellig. Ik zou maar eens naar beneden kijken. En waarom zouden we. Lynn! Ja, Celestia? Bodemloze put! Niet leuk. (Iedereen valt). Kijk water! Hou je adem in iedereen. We gaan duiken. Iedereen oké? Ja, dat kun je zeggen. Handig dat er een stuk hout was. Lynn, ligt het aan mij of gaan we steeds sneller?! Dat ligt niet aan jouw. Dat klopt! Een waterval! Hé, ik zie een uitstekende tak! Oké, iedereen hou je aan mij vast! Oké, zijn jullie er klaar voor? Ja! Op drie... een, twee, drie! Spring! Gelukkig we hebben het gehaald. Ik begin deze plek steeds meer te haten. Je meent het, Marc. Oké, laten we verder zoeken. (Na een paar vijanden tegen zijn gekomen.) Kijk een deur! Eindelijk. Die deur geeft niet mee. Oké, samen. Op drie... een, twee, drie! (vallen letterlijk met de deur in huis) Waar zijn we? Volgens mij is dit de controlekamer, little miss. Lupo! Geef ons nu de antwoorden. Goed, goed niet zo ongeduldig. Goed, vraag een: waar zijn we? In een vulkaan dat zag je toch? Ja, dat zagen we niet alleen dat voelde we. En verder wie ben je echt en je vriend daar. En hoe komen we hier weer uit? Nou, nou een vraag tegelijk. Om te beginnen mijn collega heet Wolf en wij zijn dienaren van Loup-Garou. Oké nu vraag twee hoe komen we hier uit? (Wolf was opgestaan van zijn stoel). Dat kan ik jullie wel vertellen maar dan moet eentje hier blijven. WAT!! Hoezo?!Ach, alles heeft zijn prijs.

Prinses CelestiaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu